جایگزین مسیر

در صورت تمایل به خرید دفاع چپ،الکس ساندرو هدف اول مورینیو

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۶

در صورت تمایل به خرید دفاع چپ،الکس ساندرو هدف اول مورینیو

پایگاه هواداران منچستریونایتد – خبرگزاری Manchester Evening News در گزارشی مدعی شد اگر مورینیو در تابستان آتی قصد خرید دفاع چپ را داشته باشد،الکس ساندرو بازیکن تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا هدف اول وی خواهد بود.

در حالی که باشگاه منچستریونایتد به شدت به بازیکنانی همچون دنی رز از تاتنهام و کایرن تیرنی از سلتیک اسکاتلند لینک شده بود،مورینیو پروژه ی خرید دفاع چپ در ژانویه را متوقف کرد.به نظر میرسد اگر مورینیو قصد فروش لوک شاو(که در بازی های اخیر فرم بسیار خوبی از خود نشان داده است)را داشته باشد،الکس ساندرو تبدیل به هدف اصلی شیاطین سرخ خواهد شد.

لازم به ذکر است باشگاه چلسی نیز برای جذب ساندرو اقدام کرده بود اما با درخواست ۶۰ میلیون پوندی یوونتوس،از خرید این بازیکن منصرف شد.


امروز بار دیگر خبر علاقه ی مورینیو به جذب آندره گومز نیز روی خروجی برخی خبرگزاری ها رفت.این بازیکن پرتغالی در بارسلونا تبدیل به یک نیمکت نشین محض گشته و ما نیز همانند شما امیدواریم خبرهای مربوط به علاقه ی مورینیو به این بازیکن شایعاتی بیش نباشند.روزنامه های اسپانیایی ید طولایی در شایعه سازی جهت افزایش قیمت بازیکنان خود دارند و به نظر میرسد این هم یکی از همان شایعات باشد.

۰ Comments