جایگزین مسیر

در چنین روزی; سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد شد

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-تقریبا ۳ دهه پیش سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد شد اما ممکن است کسی آن روز را به یاد نیاورد روزی که سرالکس فرگوسن ماجراجویی خود را شروع کرد.

۲۹ سال گذشته روز جمعه سرالکس فرگوسن به عنوان سرمربی منچستر یونایتد منصوب شد.

سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد سعنی سرالکس فرگوسن در طول دوران حرفه ای خود در تئاتر رویاها توانست ۳۸ جام کسب کند اما وی به نظر می رسد اولین سال خود با منچستر یونایتد را فراموش نکرده باشد.

شروع وی زمانی بود که در تاریخ ۸ نوامبر منچستر یونایتد به مصاف آکسفورد می رفت جایی که منچستر یونایتد در دسته اول انگلستان از ۲۲ تیم در رده نوزدهم قرار داشت و در این بازی سرالکس فرگوسن شاهد شکست ۲-۰ تیمش بود.

از لیست دروازه بان های ناشناخته منچستر یونایتد می توان به کریس تورنر , پیتر داونپورت و پاول مک گراث اشاره کرد و در این مسابقه یک مدافع با استعداد نمی توانست یونایتد را همراهی کند.

در کنار مدافع ایرلندی ( کوین موران ) مدافع هایی همچون مایک داکسبری , آرتور آلبیستون و کلایتون بلکمور حضور داشتند اما آنها نتوانستند مانع از شروع نا امیدکننده فرگوسن در یونایتد شوند.

آکسفورد در سال ۱۹۸۵ به دسته اول انگلستان صعود کرد و در سال ۱۹۸۸ به دسته پایین تر رفت.در این مسابقه کوین موران یک ضربه پنالتی به تیم آکسفورد داد.

در نیمه اول ۱-۰ منچستر یونایتد عقب افتاد و حتی سشوار معروف فرگوسن نیز جوابگو نبود حتی استاپلتون نیز نتواسنت کمکی به سرالکس فرگوسن کند.

در عوض تیم آکسفورد توانست در ۱۰ دقیقه پایانی بازی نتیجه را دو برابر کند و اولین شکست رسمی سرالکس فرگوسن را رقم زند.

۲۲۰۲۷۰۲

۰ Comments