جایگزین مسیر

دستور فن خال به بازیکنان یونایتد: دو جلسه تمرینی در روز

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال به بازیکنان منچستریونایتد دستور داده است تا علاوه بر جلسات تمرینی صبح در عصرها نیز به تمرین بپردازند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاید لوئیز #فن_خال کیلومترها از منچستر دور باشد, اما برنامه های این مربی هلندی در #منچستریونایتد به اجرا در می آید. یکی از این کارها شرکت بازیکنان در جلسات تمرینی عصر می باشد که از روز دوم جلسات تمرینی تور پیش فصل اجرا می شود.

فن خال هم اکنون تیم ملی هلند را برای نیمه نهایی جام جهانی برابر آرژانتین آماده می کند, اما نگاهی نیز به تمرینات منچستریونایتد دارد. فن خال به بازیکنان یونایتد پیغام فرستاده است که می توانند به مدت 3 ساعت بعد از جلسه تمرینی صبح به خانه بروند و سپس برای جلسه بعدی برگردند یا این فاصله را در کرینگتون بخوابند.

دو جلسه تمرینی در روز در طول تور پیش فصل کاری نیست که به طور معمول در تیم ها ببینیم, اما نشان دهنده این موضوع است که فن خال آماده است تا با جدی گرفتن کارها آینده یونایتد را عوض کند.

پیش از این نیز اخباری منتشر شده بود حاکی از این مطلب که بازیکنان انگلیسی یونایتد که در رقابت های جام جهانی حاضر بودند باید زودتر به تعطیلات خود پایان دهند و در تور پیش فصل در آمریکا حضور داشته باشند.

همچنین مربی جدید یونایتد آلبرت استیونبرگ روز دوشنبه در کرینگتون حاضر بوده است تا به طور رسمی اولین روز کاری خود را آغاز کند. گیگز نیز مسئولیت تمرین ها را در غیاب فن خال برعهده گرفته است.

۰ Comments