جایگزین مسیر

دلیل پشیمانی منچستریونایتد از جذب موراتا چه بود؟

by | تیر , ۱۶ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-از مدت ها قبل شیاطین سرخ در پی جذب آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید بودند و قصد داشتند برای او ۶۰ میلیون یورو نیز پرداخت کنند ولی هربار پیشنهاد تیم انگلیسی با مخالفت های فلورنتینو پرز روبه رو  میشد .

سران باشگاه اسپانیایی برای مهاجم خود ۹۰ میلیون یورو میخواستند رقمی که برای یک مهاجم نیمکت نشین رقمی بسیار سنگین است .

حالا اگر بخواهیم دلیل مخالفت های رئال مادرید را بررسی کنیم یکی از اصلی ترین دلایل آنها عدم انتقال داوید دخیا به تیم اسپانیایی است جایی که پارسال در آخرین دقایق این انتقال به سرانجام نرسید و باعث واکنس های تند مسئولین تیم مادریدی نسبت به کوتایی های مسئولین منچستریونایتد بود .

 

یکی دیگر از دلایل که دوباره به جذب دخیا بر میگردد مخالفت های پی در پی شیاطین سرخ با انتقال سنگربان اسپانیایی خود به تیم مادریدی بوده است .

ولی حالا میرسیم به انتقال موراتا به منچستریونایتد جایی که تیم مادریدی قصد داشت از این طریق انتقال دخیا به مادرید را نیز هموار کند ولی ثروتمند ترین باشگاه دنیا با اطمینان خاطر گفت جذب موراتا هیچ ربطی به انتقال دخیا نخواهد داشت و این دروازه بان اسپانیایی فروشی نیست .

اینجا بود که میشد به راحتی حدس زد که پرز با این حرف مسئولین منچستر به همین راحتی اجازه ی جذب موراتا را به این تیم انگلیسی نخواهد داد .

حالا گویا مسئولین تیم منچستر از جذب موراتا صرف نظر کرده اند و قصد دارند تا لوکاکو را به خدمت بگیرند بازیکنی که سابقه ای درخشانی در لیگ برتر انگلیس دارد و با حال و هوای این لیگ پرفشار به خوبی آشنا است و قطعا میتواند به مراتب خرید بهتری نسبت به موراتا برای شیاطین سرخ باشد .

 

باید دید انتقال مهاجم بلژیکی اورتون چه موقعی به شیاطین سرخ قطعی خواهد شد .

۰ Comments