جایگزین مسیر

دنی ولبک:باید سخت کار کنم

by | آذر , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمهاجم منچستر یونایتد دنی ولبک می گوید او همیشه آماده کارهای سخت در یونایتد بوده است و دنی می گوید من به سختی برای منچستر یونایتد تمرین می کنم تا به موفقیت برسیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس به تازگی اعلام کرده است که دنی ولبک بازیکن مهمی برای منچستر یونایتد می باشد و دنی می تواند کارهای بزرگی را برای یونایتد انجام دهد.

ولبک از این مصاحبه ها بی خبر است اما می گوید به خوبی تمرین می کنم تا با منچستر بازی های خوبی را انجام دهم و بتوانم نظر دیوید مویس را برای بازی کردن در تیم اصلی را جلب کنم.

او به سان گفت:من بسیار خوشحالم که در منچستر یونایتد می توانم کارهای بزرگی را انجام دهم و می خواهم بهتر از این باشم.

من در این فصل مصدومیت هایی به آن دچار شده ام که به دستور مویس استراحت کردم اما اکنون که مویس به من بازی می دهد می خواهم کارهای بزرگی را برای یونایتد انجام بدهم.

من در منچستر یونایتد می خواهم سخت کار کنم من از کودکی در این باشگاه بوده ام و خواهم بود و می خواهم در دورانی که در یونایتد هستم با این تیم به موفقیت های زیادی دست پیدا کنم.

من فقط می خواهم خوب تمرین کنم تا در بهترین فرم قرار داشته باشم.

ساعاتی که در زمین تمرینات با بازیکنان دیگر تمرین می کنم بسیار عالی است من در ساعات دیگر نیز به طور شخصی تمرین می کنم من فقط به دنبال بهبود بازی خود می باشم من فکر هایی در سر دارم که می خواهم با تمرین کردن به آن هدف دست پیدا کنم.

ولبک در بازی که چهارشنبه در یک چهارم نهایی لیگ کاپ در مقابل استوک سیتی به میدان رفت بازی دلچسبی را از خود به نمایش نگذاشت اما تلاش بالایی برای منچستر یونایتد انجام داد و با برد یونایتد در این بازی در مرحله نیمه نهایی ولبک و هم تیمی هایش به مصاف ساندرلند می روند.

او اضافه کرد:من زمانی که در ساندرلند بودم بسیار لذت می بردم طرفداران خوب و زیادی در ورزشگاهی بزرگ برای تشویق تیم می آمدند این باشگاه نیز مانند خانواده من می باشد من زمانی که در گذشته در آنجا بودم واقعا لذت می بردم.

آن باشگاهی است که به من آموزش بزرگ بودن را داده است من بازی های زیادی را برای این تیم انجام دادم و موفق به گل نیز در لیگ برتر برای این تیم شده ام.

اگر به عقب برگردم واقعا تجربه خوبی بود که در ساندرلند حضور داشتم به ویژه اینکه من باید در نیمه نهایی در برابر آنها به میدان بروم این واقعا خوب است و با برنده شدن ما به ومبلی می رویم.

هر تیمی که در در ایم مرحله حضور دارد دشوار است.

ما با هر تیمی که بازی انجام بدهیم اعتماد به نفس کافی را داریم و آماده بازی با هر تیمی نیز می باشیم و در هر بازی به دنبال پیروزی می باشیم.

۰ Comments