جایگزین مسیر

ده خیا: تعطیلات به سود تیم های انگلیسی خواهد بود

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۶

ده خیا: تعطیلات به سود تیم های انگلیسی خواهد بود

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – داوید ده خیا معتقد است که نبود تعطیلات زمستانی به ضرر تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ اما وی متقاعد شده است که منچستر یونایتد کیفیت لازم را جهت جنگیدن در این جبهه دارد.

شماره ۱ اسپانیایی، شروع خوبی در لیگ امسال داشته و با مهاری معجزه آسا برابر ضربه ی خسه از استوک سیتی، توپ را از دروازه بیرون کشیده و موجبات تساوی ۲-۲ در لیگ برتر را فراهم کرد. پیش از دیدار با تیم بازل در اولدترافورد از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، سنگربان قرمزها با رسانه های جمعی به گفتگو نشست.

هنگامیکه از او در مورد اختلاف فاحش مابین تیم های اسپانیایی، بخصوص ریال مادرید قهرمان دور گذشته ی لیگ قهرمانان اروپا، و دیگر تیم ها پرسیده شد؛ او تاکید کرد که لزوما این تنها دلیل نیست:

نمی دانم. واقعا تیم های قوی در انگلیس و اسپانیا وجود دارد؛ اما درست است، ما در انگلیس هیچگاه در ماه دسامبر و ژانویه به تعطیلات نمی رویم. لحظات سختی برای تیم های انگلیسی خواهد بود. مسابقات زیادی در پیش روی ماست و فکر کنم سخت باشد که خود را برای لیگ قهرمانان آماده نگه داریم.

اما فکر می کنم که سطح تیم های دو کشور کمابیش در یک حد باشد. درست است که در این لحظه تیم های اسپانیایی عملکرد بهتری دارند؛ اما در انگلستان و بخصوص منچستر یونایتد، برخی از بهترین تیم های دنیا را شاهد هستیم.

از دخیا سوال شد که با وجود نام های شگفت آور زیادی که وجود دارد، آیا به عنوان بهترین دروازه بان دنیا از او تقدیر شده است؟

می خواهم که همیشه بهترین باشم. هر روز به سختی تمرین می کنم که این را اثبات نمایم؛ به سختی تلاش می کنم که بهترین دروازه بان دنیا باشم. نمی دانم که در این لحظه چه کسی بهترین است اما می دانم که می خواهم (بهترین) باشم.

تمام دروازه بانان در یونایتد، سرخیو، جوئل و من، به سختی تلاش می کنیم تا دروازه بانی باشیم که به زمین مسابقه می رود. حال من احساسی قدرتمند و اعتماد به نفس دارم. همه به سختی برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می کنند.

در مسابقه ی پیش رو برابر بازل، داوید ده خیا سنگربان منچستر یونایتد خواهد بود و او قول داده که اتفاق خاصی باشد:

فکر می کنم که بازل تیمی قوی و خوب باشد. این قدمی دیگر در راه حضور در لیگ قهرمانان درون بهترین تیم اروپاست. البته که ما برای بازی در لیگ قهرمانان بسیار انگیزه داریم و می خواهیم که تمامی مسابقات را ببریم؛ هر چند که می دانیم که چه کار سختی می باشد.

گفتنی است که منچستر یونایتد، سه شنبه شب در خانه به دیدار بازل سوئیس می رود.

۰ Comments