جایگزین مسیر

دوریج هدف احتمالی یونایتد در آستانه جدایی از فاینورد قرار دارد

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال آماده است تا مدافع هلندی فاینورد را پس از اعلام اینکه قصد دارد در تابستان امسال از لیگ هلند جدا شود, به الدترافورد بیاورد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدافع جوان تیم ملی هلند در جام جهانی, استفان دوریج آشکار ساخت که او تقریبا مطمئن است که پس از جام جهانی فاینورد را ترک خواهد کرد. گفته می شود یونایتد به دنبال خرید این بازیکن 22 ساله می باشد.

سرمربی شیاطین سرخ, لوئیز فن خال هم اکنون هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد و عملکرد بازیکنانی همچون دوریج را در کنار بازیکنان دیگری همچون برونو مارتینز ایندی و یوردی کلاسی زیر نظر دارد.

این سه بازیکن تیم فاینورد روتردام و هافبک جوان هلندی رم, کوین استروتمن, 4 هدف جوان هلندی فن خال برای انتقال به منچستریونایتد هستند.

پیش از این دوریج با انتقال به لاتزیو لینک شده بود, اما اکنون تیم های لیگ برتری همچون لیورپول با شنیدن این خبر قصد دارند برای خرید او اقدام کنند.

دوریج طی مصاحبه ای درباره آینده خود چنین گفته است:

شرایط به گونه ای است که احتمالا من از فاینورد جدا خواهم شد, من تا حدودی می توانم این مسئله را تایید کنم. من هم اکنون در تیم ملی حضور دارم, به همین خاطر از جزئیات دقیق این مسئله اطلاعی ندارم.

دوریج قد بلندی دارد و از لحاظ سرعت و قدرت بدنی نیز مدافع خوبی محسوب می شود. فن خال در سال 2012 او را به تیم ملی آورد تا اولین بازی رسمی خود را برای لاله های نارنجی انجام دهد, تا به امروز او 11 دیدار ملی زیر نظر سرمربی جدید شیاطین سرخ برای تیم ملی انجام داده است.

با توجه به اینکه یونایتد نیاز به بازیکنی دارد تا جای خالی ویدیچ و فردیناند را پر کند, دوریج و هم تیمی او, مارتینز ایندی گزینه های ایده الی برای حضور در خط دفاع در کنار دیگر مدافعین یونایتد, فیل جونز, کریس اسمالینگ و جانی اوانز می باشند.

هافبک قدرتمند رم ایتالیا نیز یکی دیگر از بازیکنان هلندی می باشد که گفته می شود هدف اصلی فن خال محسوب می شود. این بازیکن 24 ساله هم اکنون در مرحله بهبود از مصدومیت رباط صلیبی است که در ماه مارس دچار آن شد و برای او به بهای ازدست دادن جام جهانی تمام شد.

علی رغم مصدومیت این هافبک جوان, فن خال یکی از طرفداران بازی این بازیکن جوان می باشد و مراحل درمان و بهبود او را زیر نظر دارد.

[highlight]به نظر شما کدام یک از این سه بازیکن می توانند گزینه های خوبی برای ترکیب یونایتد در فصل آینده باشند؟[/highlight]

۰ Comments