جایگزین مسیر

دومین خرید تابستانی شیاطین سرخ ، متئو دارمیان کیست؟

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ با تورینو به توافق رسیده اند تا متئو دارمیان را با مبلغ 12.7 میلیون پوند به اضافه مزایا و پاداش به الدترافورد منتقل کنند. نگاهی کلی می اندازیم به این بازیکن ایتالیایی.

 

آخرین اخبار درمورد آینده وی چه چیزهایی بوده اند؟

مذاکرات در حالی میان دو باشگاه در جریان بوده است که دو پیشنهاد اولیه یونایتد ها رد شده بود اما سرانجام طرفین بر سر مبلغی کمتر از 13 میلیون پوند به توافق رسیدند.

تورینو فصل پیش سری آ را در رتبه نهم به اتمام رساند و مدیر این تیم اوربانو کایرو اعتراف کرد که نگه داشتن دارمیان برای یک فصل دیگر کار بسیار دشواری است. بنا بر مصاحبه کایرو لیگ قهرمانان برای هر بازیکنی جذاب است ، این صحبت ها در حالی که بازیکنان به تمرینات بازگشته بودند نشان از تکمیل انتقال دارمیان می داد.

او[اوربانو کایرو] به لا ستامپا گفت:

هر کسی که به اردوی پیش فصل بیاید باقی فصل با ما خواهد بود.

 

روز 12 جولای مهلت آخر است ، تا کنون سه پیشنهاد برای دارمیان رسیده است علی رغم احترامی که برای باشگاه های ارائه دهنده آنها قائل هستم نامی از آنها نخواهم برد.

دارمیان بازیکن فوق العاده ای است که می خواهد روزی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

اسکای ایتالیا متوجه شده است که یکی از آن باشگاه ها که پیشنهاد ارائه داده اند شیاطین سرخ هستند.

لوییز فن خال نشان داده بود یکی از اولویت های او دفاع راست است ، پس از اینکه آن ها دنی آلز را از دست دادند ، دارمیان ایتالیایی اولیت اول آن ها خواهد بود، مخصوصا که اکنون شیاطین به پیشنهادات برای فروش رافائل گوش خواهند داد.

matteo-darmian-hairstyles1

پیشنیه او چیست؟

پس از پرورش در سیستم جوانان ای سی میلان ، این بازیکن جوان در رسیدن به تیم اول با شکست مواجه شد و پس از پشت سر گذاشتن یک دوره قرضی مفید با پادوا در سری بی ، با قراردادی مشارکتی به پالرمو پیوسست.

پیشرفت وی در پالرمو با مصدومیت های فراوان محدود شد وی در فصل 2010/11 فقط 16 بازی به میدان رفت ، او با پیوستن به تورینو باید دوران حرفه ای خود را از اول آغاز می کرد.

او در پست دفاع کناری پیشرفت کرد تا باعث شود تورینو برای خدمات خود از میلان و پالرمو مبلغ 500 هزار یورو دریافت کند. او در فصل 2013/14 برای تورینو 37 بار به میدان رفت؛ او در آخرین فصل حضور این تیم 16 بازی برای تورینو در لیگ اروپا انجام داد. او ممکن است در حافظه طرفداران انگلیس از بازی های جام جهانی 2014 مانده باشد ، جایی که در اولین بازی گروه به همراه ایتالیا موفق به پیروزی 2-1 در مقابل انگلیس شد. او جز معدود بازیکنان موفق ایتالیا در جام جهانی بود.

او در بعضی مواقع از وینگر سمت چپ انگلیس دنی ولبک برتر بود و می دانست فشار های لیتون بینز را چگونه مهار کند. همچنین گل پیروزی بخش ماریو بالوتلی از جناح راست به ثمر رسید ، او 13 بازی برای ایتالیا به میدان رفته است.

reu_2051005

نقاط قوت او کجاست؟

پیشرفت های او از زمانی که در میلان گفته می شد او به اندازه کافی خوب نیست تا کنون کاملا قابل مشاهده است. او از پست خود در دفاع کنار آگاهی دارد همچنین با سرعت بالای خود در کنار خط طولی حرکت می کند و کار را برای وینگر های رو به روی خود دشوار می سازد. همچنین او می تواند در مواقع لزوم در پست دفاع میانی بازی کند.

او دارای سرعت انفجاری است ، این می تواند هشداری به تیم ها باشد زیرا او می تواند در حمله در عرض حرکت کند.

فن خال عتقاد زیادی به این تاکتیک دارد و دارمیان قطعا یکی از گزینه هایی است که در حمله به بازیکنان یونایتد اضافه می شود. چزی که فصل گذشته با وجود آنتونیو والنسیا در این پست کاملا از دست رفته بود.

دارمیان در سمت راست و لوک شاو گزینه ی کاملا مناسب در سمت چپ برای هواداران یونایتد هیجان انگیز خواهند بود.

 

کلیپ توانایی ها ، گل ها و پاس گل های دارمیان در فصل 2015

[aparat id=”feNjV”]

۰ Comments