جایگزین مسیر

دو خبر کوتاه؛امید مویز به قهرمانی+حمایت پاردیو از مویز

by | آذر , ۱۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش علی رغم شکست برابر اورتون هنوز در رقابت برای قهرمانی در لیگ حضور دارد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم شکست برابر اورتون در خانه و افزایش فاصله یونایتد با صدر نشین لیگ آرسنال به 12 امتیاز در جدول رقابت های لیگ برتر, دیوید مویز هنوز ناامید نشده است.

“ما راه طولانی پیش رو داریم. ما نیاز داریم که چند بازی, فوتبالی عالی به نمایش بگذاریم و بازی های بیسار زیادی را در این روند با پیروزی پشت سر بگذاریم اگر می خواهیم در پایان فصل در صدر جدول یا اطراف آن باشیم.

هنگامی که از او درباره توانایی یونایتد در تحقق این هدف سوال شد او چنین پاسخ داد: بله, من دلیلی نمی بینم که به طرز دیگری فکر کنم.

یونایتد در سه بازی آخر خود در لیگ نتوانسته پیروز شود و در هر سه این بازی ها به دلیل مصدومیت نتوانسته است از رابین فان پرسی استفاده کند. مطمئنا برگشت هر چه سریعتر مهاجم باتجربه یونایتد کمک فراوانی به دیوید مویز خواهد کرد.

……….

.

Newcastle United manager Alan Pardew during training in February 2012

.

در آستانه بازی شنبه برابر منچستریونایتد, سرمربی نیوکاسل آلن پاردیو معتقد است که دیوید مویز می تواند موفقیت سر آلکس فرگوسن در منچستریونایتد را ادامه دهد.

آلن پاردیو در آستانه دیدار با شیاطین سرخ گفت: من فکر می کنم همه این مسئله می دانند که اولین کسی که بعد از فرگی بر سر کار می آید, کار بسیار بسیار سختی دارد.

“اما او مرد قوی است و من فکر می کنم او توانایی مدیریت این شرایط را دارد و راه بسیار بسیار طولانی در پیش روی خود دارد.”

“من فکر می کنم آنها تا این بازی آخرشان 12 بازی بود که شکست نخورده بودند, به همین خاطر بحرانی برای آنها وجود ندارد.”

“آنها یک بازی را باخته اند, که به نظر من در این لحظه این اتفاق برای هر تیمی می تواند رخ دهد.”

“عکس العمل آنها کمی بیشتر از ما خواهد بود, بنابراین کمی فشار بر روی آنها خواهد بود و ما باید این فشار را بیشتر کنیم تا کار را برای آنها سخت کنیم.”

“اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم و به دقایق آخر بازی برسیم, می توانیم آمار پیروزی نیوکاسل برابر یونایتد را که زیاد خوب نیست, تغییر دهیم.”

۰ Comments