جایگزین مسیر

دو نقل قول جالب ونگال در دوران حضورش در منچستریونایتد

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۵

دو نقل قول جالب ونگال در دوران حضورش در منچستریونایتد

پایگاه هواداران منچستریونایتدبنا به گزارشات رسیده از منابع معتبر لوییس ون گال به زودی از منچستر یونایتد اخراج شده و جای خود را به مورینیو خواهد داد و در نظر داریم دو نقل قول جالب از وی در دوران حضورش در منچستر یونایتد را برای شما بازگو کنیم.

در ماه فوریه لوییس ون گال در کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت های جالبی به میان آورد و بازیکنان را به صورتی جالب تحریک به بازی کردن کرد.

ما باید توپ را بهتر در اختیار داشته باشیم و توپ را سریعتر به گردش در آوریم این چیزی است که همیشه ما باید آن را انجام دهیم.هوس یک کلمه بسیار عالی است.من همیشه به بازیکنانم می گویم که در بازی دارای شهوت باشند.

ماه گذشته لوییس ون گال در برابر تاتنهام تن به شکست داد و نتیجه را به مائوریسیو پوچتینو واگذار کرد بازی که ۳ – ۰ به سود تاتنهام به پایان رسید.لوییس ون گال طبق گزارشات دو سال گذشته به حضور در وایت هارت لین نزدیک بوده است قبل از اینکه هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد.آیا تاتنهام برای جذب این مربی پا پس کشیده بود؟با این وجود این مربی هلندی به انتخاب خود مصمم بود.

من تقریبا دوست داشتم با تاتنهام قرارداد امضا کنم.دنیل لوی آن را می دانست.اما چالش در منچستر یونایتد بزرگتر و عالی تر بود و همیشه باید انتخاب بزرگتری داشته باشید.من برای تاتنهام متاسفم اما منچستر یونایتد همیشه یک باشگاه بزرگتر خواهد بود.

۰ Comments