جایگزین مسیر

سه هدف اصلی ون خال برای میانه ی دفاع

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه هلندی مترو در مقاله ای به تحلیل اهداف اصلی ون خال برای میانه ی دفاع پرداخته است و مدعی شد ون خال حضور یکی از این بازیکنان را از سران یونایتد در تیم خواسته است.به بررسی این سه گزینه می پردازیم.

1.مت هوملس

شاید بتوان گفت مهم ترین هدف ون خال برای میانه ی دفاع یونایتد می باشد و البته در باره ی این موضوع می توان به ون خال حق داد چرا که او هم اکنون یک از بهترین مدافعان جهان است.مدافع آلمانی دورتموند در اوج آمادگی خود قراردارد و یک جام جهانی بی نظیر را تاکنون داشته است و می تواند تا سال ها میانه ی دفاع اولدترافورد را بیمه کند.

گزارشات از پیشنهاد 20 میلیون پوندی یونایتد صحبت می کنند و البته وجود رقیبی مانند بارسلونا برای شیاطین سرخ اما وزنه ای به نام ون خال را می توان برگ برنده ی یونایتد در این مذاکرات دانست و شاید هوملس راهی انگلیس و شهر منچستر شود.

2.مهدی بن عطیه

پدیده ی فصل گذشته رم مد نظر اکثر باشگاه های بزرگ دنیا از جمله دو تیم شهر منچستر می باشد و باید دید در نهایت راهی کدام تیم منچستر و یا اروپا می شود.بن عطیه مراکشی کمک بسیار زیادی به رم کرد تا بعد از سالها مجددا به سطح اول ایتالیا و اروپا برگردد و دارای یکی از بهترین خط دفاعی های اروپا باشد.

3.میراندا

مدافع اتلتیکو که یک فصل رویایی را با این تیم داشت و توانستند قهرمان لالیگا و نایب قهرمان اروپا شوند دیگر هدف یونایتد است و البته از دید مترو ون خال او را آخرین گزینه ی خود قرارداده است چرا که او 30 ساله هست و قیمتی هم تراز هوملس و بن عطیه دارد و در ضمن تا نهایتا 4 سال دیگر مجددا یونایتد باید به فکر یک دفاع وسط باشد.

در صورت خرید میراندا باید منتظر خرید مدافعینی جوان مانند دی فری و یا مدافعان آکادمی مانند کین و نورپ باشیم.

نظر شما چیست؟

۰ Comments