جایگزین مسیر

دو هدف عالی برای اینده ی یونایتد.تنها 36 میلیون

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

در حالی که ون خال در حال اماده سازی هلند برای جام جهانی می باشد نیم نگاهی هم به بازسازی یونایتد دارد و نمی خواهد خیلی وقت را از دست بدهد.اگر چه او اصرار دارد که تمام تمرکزش بر روی جام جهانی است.

حذف زود هنگام هلند شاید شانس یونایتد را افزایش دهد و ون خال فرصت بیشتری ا برای بازسازی داشته باشد چرا که  در دوازده ماه گذشته خسارات زیادی به یونایتد وارد شده است و خرید بازیکن بسیار سخت شده است.

سسک فابرگاس,تونی کروس,ارین روبن,کوکه,ویدال و دهها بازیکن دیگر برای سال اینده به یونایتد لینک شده اند اما به نظر می اید ون خال می خواهد بازیکنان کم نام و نشان تر ولی با استعداد را به اولدترافورد بیاورد. یوردی کلاسیه و مارتینز ایندی از این دست بازیکنان می باشد.

روزنامه اکسپرس معتقد است یونایتد می تواند تنها با 36 میلیون یورو این دو ستاره جوان را راهی اولدترافورد کند.

هر دو بازیکن نام برده در فاینورد به سرعت در حال پیشرفت هستند و یونایتد باید هر چه سریع تر انها را جذب کند در غیر اینصورت باید با تیم های بزرگ برای جذب انها رقابت کند.

ممکن است هواداران یونایتد انها را نشناسند.می خواهیم بررسی اجمالی از شرایط این دو ستاره هلندی داشته باشیم.

کلاسیه تنها 22 سال دارد و تمامی فاکتورهای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در جزیره را دارد.او تجربه ی کمی دارد و شاید ون خال او را در فصل اول در کنار کریک در میانه ی میدان بازی دهد تا با یونایتد سازگار شود.

با توجه به اینکه یونایتد سال اینده در اروپا حضور نداد این بهترین فرصت برای ون خال است تا یونایتد را برای سالها بیمه کند و استعداهای جوان را به شکوفایی برساند.

در بازی های بزرگ فصل گذشته در میانه ی زمین شیاطین سرخ  بیشتر کریک و فلینی را می دیدیم و کاملا ضعف انها مشهود بود و نمی توانستند یونایتد را راه بیندازند.به نظر می اید خلاقیت و نشاط در اولدترافورد از بین رفته و کلاسیه که تا حدودی شبیه به اسطوره یونایتد ,اسکولز بازی می کند می تواند این مشکلات را حل کند.

او در این فصل 26 بازی برای فاینور انجام داد و در لیگ اروپا هم به میدان رفت.

Bruno-Martins-Indi.1

 

با خروج ویدیچ و فردیناند خرید یک مدافع وسط از الزامات ون خال می باشد و گفته می شود مهم ترین اهدافش هوملز و میراندا می باشد.اما یونایتد نباید از مدافع تنومند 22 ساله فاینورد غافل شود.

مدافع چپ پای هلندی در 22 سالگی 119 بازی برای باشگاهش انجام داده و 40 بازی ملی هم در کارنامه دارد.او بسیار محکم بازی می کند و به نظر می اید با گزینه ای مانند مانگلا قابل مقایسه باشد و در این فصل لیگ هلند 61 درصد از تکل هایش با کسب توپ همراه بوده است و این نشان می دهد او می تواند با لیگ پربرخورد انگلیس سازگار شود.

مهم ترین موضوع برای یونایتد بازسازی تیم است و یونایتد با وجود ون خال باید جوانان با استعداد را جذب کند تا در سالهای اتی مثل گذشته در اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد.

۰ Comments