جایگزین مسیر

دیدار حساس یونایتد برابر بایرن را داور سوئدی قضاوت می کند

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

داور سوئدی, یوناس اریکسون, کسی که مورد انتقاد مربی منچسترسیتی, مانوئل پلگرینی قرار گرفته بود, بازی یونایتد برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یوناس اریکسون قضاوت دیدار حساس یونایتد برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برعهده خواهد داشت.

منچستری ها نام این داور سوئدی را به خوبی می شناسند, پس از اینکه مربی سیتی, مانوئل پلگرینی به خاطر عملکرد این داور در دیدار رفت آبی ها برابر بارسلونا او را مورد شدیدترین انتقادات قرار داده بود.

این داور به خاطر خطای مارتین دمیکلیس بر روی لیونل مسی در داخل محوطه جریمه اعلام پنالتی به سود کاتالان ها کرده بود اما پلگرینی از این تصمیم داور راضی نبود, زیرا او معتقد بود داور باید پیش از صحنه خطای پنالتی, خطا بر روی خسوس ناواس را می گرفت.

پس از بازی مربی سیتی بسیار عصبانی بود و مدعی بود که داور از همان دقیقه اول بازی به طور مساوی برای دو تیم قضاوت نمی کرد و مدعی شد که داور بازی نتیجه آن را رقم زد.

اما با این حال, این داور تجربه حضور در بازی های بزرگ بسیار زیادی را دارد. او در یورو 2012 قضاوت کرده است و در دیدار بسیار حساس هلند برابر آلمان یا یونان برابر روسیه در بازی های مرحله گروهی قضاوت بدون اشتباه داشته است.

او فصل بعد از جام ملت های اروپا, فینال سوپرکاپ اروپا 2013 را بین دو تیم چلسی و بایرن مونیخ را در ورزشگاه ادن آرنا پراگ قضاوت کرد که به برتری بایرن مونیخ ختم شد.

رامیرز در آن دیدار کارت قرمز گرفت, اما عده معدودی مخالف این تصمیم او در آن بازی بودند.

او از سوی فیفا برای قضاوت در جام جهانی برزیل انتخاب شده است و محرومیتی که یوفا برای پلگرینی درنظر گرفته است, حمایت کامل یوفا را نیز از او را نشان می دهد.

۰ Comments