جایگزین مسیر

دیمیتار برباتوف به یونایتد گفته سیاست خود را در نقل و انتقالات تغییر دهد

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دیمیتار برباتوف به منچستر یونایتد گفته است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هدف خود را تغییر داده و مدافع به خدمت بگیرد.

یونایتد تا ساعت ۱۱ ( ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران ) در تاریخ ۵ اکتبر برای خرید بازیکن فرصت دارد تا اینکه یک نقل و انتقالات نا امید کننده را برای هواداران به ارمغان آورد.دونی ون د بیک تنها خرید این فصل بوده است گرچه یونایتد در حال پیگیری برای خرید الکس تلس از پورتو می باشد و همچنین یک وینگ راست که در بین آنها جیدون سانچو و عثمان دمبله دیده می شوند.

برباتوف به Betfair blog گفت:

قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز دوشنبه , یونایتد باید در عقب زمین خود را تقویت کند.آنها هم اکنون آسیب پذیر می باشند و اشتباهاتی که حاصل از مسائل تاکتیکی می باشد مانند موقعیت و هوشیاری در پست های بازیکنان. شنیده ها حاکی از این است که آنها هنوز به دنبال خرید جیدون سانچو هستند اما در عقب زمین جایی است که آنها نیاز به تقویت دارند.

برباتوف معتقد می باشد یکشنبه در بازی مقابل تاتنهام روز سختی برای یونایتد خواهد بود.

او بار دیگر به این مسئله که شاگردان خوزه مورینیو می توانند از نقطه ضعفی که یونایتد در خط دفاع دارا می باشد استفاده کنند , با بازیکنانی همچون هری کین و سون هیون مین در هجوم.

برباتوف اضافه کرد:

بازی روز یکشنبه در اولدترافورد برای یونایتد و اسپرز بسیار مهم است.هر دو ضعف هایی دارند و نقطه قوت آنها خط حمله است.اسپرز هری کین و سون را در خط حمله دارد و اینکه این بازیکن ( سون ) برای بازی آخر هفته آماده است که می تواند یک پیشرفت بزرگ باشد.اسپرز به خوبی در حال پیشرفت است , من پس از ۵-۲ شدن بازی شب گذشته خوابم برد (پنجشنبه مقابل مکابی هیفا ) و بلند شدم دیدم نتیجه ۷-۲ است ! زمانی که ۷ گل به ثمر می رسانید مهم نیست چه تیمی در مقابل شما بازی می کند , این یک تقویت کننده است که می توان به بازی آخر هفته رسید.

برای یونایتد آنتونی مارسیال ,  میسون گرینوود و مارکوس راشفورد همگی در کلاس جهانی می باشند.بعضی اوقات این کافی نیست , شما می توانید بازیکنان شگفت انگیزی داشته باشید اما فاقد ثبات و سازگاری. هر دوی این تیم ها راه های زیادی برای رسیدن به سطح لیورپول و منچستر سیتی دارند.

۰ Comments