جایگزین مسیر

دیوید بکهام می خواهد ممفیس با شماره ۷ کارهای بزرگی انجام دهد

by | آبان , ۲۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-دیوید بکهام از ممفیس دیپای خواسته است تا فرم خوب خود را در منچستر یونایتد آغاز کند و با پیراهنی که بر تن دارد به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

ممفیس دیپای در تابستان ۲۰۱۵ با مبلغ ۲۷.۹ میلیون پوند از پی اس وی آیندهوون به جمع یاران لوییس ون گال در منچستر یونایتد ملحق شد اما هنوز آن عملکردی که از وی انتظار می رود را اجرایی نکرده است.

بکهام گفت:

من آن شماره را به عنوان یک ترس نمی بینم بلکه به عنوان یک افتخار به آن می اندیشم.زمانی که شما پیراهن شماره ۷ را بر تن می کنید مهم نیست که در گذشته چه اتفاقاتی برایتان رخ داده است یا چیزهایی که آن بازیکن در گذشته به دست آورده است.

در پایان پوشیدن این پیراهن باعث افتخار می شود اما شخصا فکر نمی کنم که آن پیراهن روی بازیکنی فشاری وارد کند.این شماره برای من همیشه الهام بخش بود.

آن هرگز پیراهن من نبود.این شماره پیراهن را جرج بست , برایان رابسون و اریک کانتونا بر تن کرده اند.

تنها دلیلی که دوست داشتم این پیراهن را بر تن کنم دلیلش این بازیکنان بودند.شماره ۷ در یونایتد برای بازیکنان ویژه می باشد.این را همواره می توانیم ببینم و این همیشه ثابت است.

پس از سال ها این پیراهن ( شماره ۷ ) توسط سرالکس فرگوسن به این بازیکن داده شد این اتفاق زمانی رخ داد که در سال ۱۹۹۷ تدی شرینگهام به منچستر یونایتد ملحق شد و بکهام نیز این پیراهن ( شماره ۱۰ )را به این بازیکن تحویل داد.

پیراهن شماره ۱۰ زمانی از من برداشته شد که مربی با من تماس گرفت و گفت ” ما تدی شرینگهام را به خدمت گرفته ایم و او پیراهن شماره ۱۰ را می خواهد ” و با خود گفتم ” اوه واقعا من باید آن را به وی تحویل دهم؟ “.

با صداقت بگویم آن مکالمه واقعا خوب نبود.بدیهی است که من از دادن آن شماره ناراحت بودم.من همیشه می خواستم شماره ۷ را بر تن کنم و هرگز فکر نمی کردم که آن شماره به من برسد.

اما زمانی که مربی تصمیم گرفت آن شماره را به من بدهد برای من بسیار اتفاق ویژه ای بود.

۰ Comments