جایگزین مسیر

دیوید مویز:من تازه کار نیستم

by | شهریور , ۱ , ۱۳۹۲

دیوید مویز, سرمربی جدید منچستریونایتد, معتقد است که اسطوره باشگاه, سرآلکس فرگوسن, غیرقابل جایگزین است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز اذعان دارد که غیرممکن است تا جایگزینی برای سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد پیدا کرد, اما این مربی اسکاتلندی تاکید دارد که در رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی یونایتد در اولین فصل حضورش در الدترافورد, او فردی “تازه کار نیست”.

این مربی 71 ساله پس از کسب 38 جام در 26 سال حضورش در الدترافورد, که شامل 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان می باشد, در تابستان امسال از باشگاه جدا شد.

مویز قبل از آمدن به یونایتد, 11 سال مربی اورتون بوده است, اکنون این مربی 50 ساله می گوید هیچ کسی نمی تواند موفقیت فرگوسن در باشگاه را تکرار کند, اما او آماده است تا با تکیه بر توانایی های خودش جام قهرمانی لیگ برتر را در خانه خودش نگه دارد.

“من بهتر از او نخواهم شد. هیچ کسی نمی تواند بهتر از سرآلکس فرگوسن باسد. این امکان ندارد.”

“چیزی که باید اتفاق بیافتد, این است که باشگاه به رفتن در مسیر رو به جلو خود ادامه دهد. من فکر می کنم, که برای این شغل آماده هستم. من سخت در پرستون تلاش کرده ام. همینطور نهایت تلاشم را در اورتون انجام داده ام.”

“من سال های طولانی کار کرده ام تا خودم را به مکانی که اکنون در آن هستم برسانم, شاید به اندازه کافی خوش اقبال باشم تا در یک شغل بزرگ بدست آورم. به نظر خودم, من اکنون در بزرگترین شغل ممکن هستم.”

“من در منچستریونابتد تازه کار محسوب می شوم اما در کل من تازه کار نیستم. من قصد دارم سخت کار کنم تا منچستریونایتد همچنان در صدر جدول لیگ قرار داشته باشد.”

“گاهی اوقات, این مسئله از یاد می رود که من 11 سال است که در لیگ برتر سرمربیگری می کنم, بنابراین من نسبتا باتجربه هستم.

۰ Comments