جایگزین مسیر

دیوید مویز: این بهترین نمایش تیم بود

by | آذر , ۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز پیروزی 5-0 منچستریونایتد برابر بایرلورکوزن را بهترین نمایش تیم در مدتی که او هدایت یونایتد را برعهده گرفته است, توصیف کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نمایش فوق العاده شیاطین سرخ و عملکرد چشم نواز بازیکن و هماهنگی خط هافبک و حمله منجر به این شد تا شیاطین سرخ به جمع 16 تیم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنند.

رئیس درباره بازی گفت: لورکوزن در حال حاضر در بوندسلیگا بسیار خوب بازی می کند, آنها پس از بایرن مونیخ در رده دوم قرار دارند, بنابراین این مسئله نتیجه ای که ما کسب کردیم و عملکردی را که به نمایش گذاشتیم را برجسته می سازد. از هر جهتی عملکرد فوق العاده ای بود, بازی در خارج از خانه و به ثمر رساندن 5 گل در جایی که شهرتش در این است که مکانی دشوار برای بازی کردن است.

.

.

“بازی هماهنگ ما امشب فوق العاده بود, من فکر می کنم وین رونی 4 پاس گل داد, فصل طولانی است و ما قصد داریم از ترکیب های متفاوتی در بازی های مختلف استفاده کنیم اما امشب, ترکیب وین و شینجی کاگاوا بسیار خوب بودند.”

“گاهی اوقات وین شاید نیاز دارد که در جلو بازی کند و شینجی پشت سرش بازی کند. ما باید اطمینان حاصل می کردیم که گزینه های جایگزینی داریم اگر وین و رابین مصدوم شوند. شینجی امشب عالی بود اما او در جناح چپ نیز خوب بازی می کند.”

“بیشتر گل هایی که ما زدیم, مورد توجه قرار می گیرد اما در دفاع نیز خوب عمل کردیم. بازی مهمی بود زیرا باید پیروز می شدیم تا در صدر گروه باقی بمانیم و ما اکنون به مرحله بعد راه یافتیم.”

“من امیدوارم این نوع عملکرد را اغلب بیشتر ببینیم, چنین عملکردی را که دوست دارم بازیکنان به نمایش بگذارند, اغلب من از بازیکنان ندیده بودم. فکر می کنم در این بازی نشانه هایی از بهتر شدن تیم می شد, دید, اما در عین حال, ما کمی در بعضی موقعیت ها, فرصت ها را هدر دادیم. با این حال بازی هایی بوده است که ما به دنبال به ثمر رساندن گل های زیاد بودیم و خوشبختانه, در بازی امشب توانستیم این کار را انجام دهیم.”

.

.

“من باید به این مسئله اذعان کنم که این بازی, بهترین نمایش تیم در زمان حضور من در یونایتد از ابتدا تا به این لحظه بود, به خاطر تعداد گل هایی که زدیم و ما این کار را در بازی با این درجه بالای اهمیت انجام دادیم. اما من از تیم می خواهم که چنین بازی را به طور متداوم انجام دهد.”

“من امیدوارم, بتوانم استانداردهایی را که قبل از آمدنم به اینجا در تیم حاکم بود, ادامه دهم و این همان کاری است که من قصد انجام آن را دارم. عملکرد تیم در بازی امشب این موضوع را نشان داد. این همان چیزی است که از تیم انتظار می رود, خوب بازی کردن در لیگ و جام های دیگر و من تلاش خودم را خواهم کرد تا این روند ادامه یابد.”

مویز از این مسئله مطلع است که وظیفه کلی او هنوز تمام نشده است و آنها باید در بازی آخر گروه به مصاف شاختار دونتسک بروند تا با پیروزی در این بازی در الدترافورد با قرار گرفتن در صدر گروه به مرحله بعد قدم بگذارند.

“وظیفه ما این بود تا اطمینان حاصل کنیم که تیم صعود می کند. وظیفه بعدی صدرنشینی در گروه است. ما می خواهیم که در تمام رقابت ها عالی عمل کنیم. ما در فرم خوبی قرار داریم. در بازی یکشنبه کمی لغزش داشتیم, اما در کل عمللکرد خوبی داریم. من از اینکه همیشه در همه حال در حال پیشرفت هستیم, خوشحال هستم.

۰ Comments