جایگزین مسیر

دیوید مویز بازی مایکل کین را از نزدیک تماشا کرد

by | اسفند , ۱۹ , ۱۳۹۲

دیوید مویز سرمربی شیاطین سرخ دیشب بازی برنلی برابر بلکبرن را از نزدیک تماشا می کرد تا عملکرد مایکل کین بازیکن قرضی شیاطین سرخ را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در هفته جاری, دیوید مویز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که منچستریونایتد شاید به جای خرید جایگزینی گران قیمت برای نمانیا ویدیچ به دنبال آوردن استعداد آینده داری از آکادمی باشگاه باشد.

به نظر می رسد مویز از هم اکنون سر حرف خود ایستاده است و در اولین حرکت او دیروز بازی مایکل کین را از نزدیک مشاهده کرد.

کین به صورت قرضی به بلکبرن راورز منتقل شده است و اکنون در اولین بازی خود برای تیم جدیدش به مصاف برنلی رفتند اما متاسفانه او نتوانست مانع از شکست تیمش شود. برنلی پس از سال 1978 اولین بار بود که توانسته بلکبرن را شکست دهد.

مایکل کین, ستاره 21 ساله شیاطین سرخ نامزد اصلی برای آمدن به تیم اصلی محسوب می شود تا در صورت تصمیم مویز, این بازیکن جوان جایگزین ویدیچ شود. یکی دیگر از نامزدهای اصلی پست دفاع وسط تام تورپ کاپیتان تیم زیر 21 ساله های باشگاه محسوب می شود.

علی رغم شکست بلکبرن, کین به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشت, تمجیدهای خوبی دریافت کرده است. سایت رسمی باشگاه در توصیف عملکرد کین در بازی دیشب چنین نوشت:

مایکل کین با این تیم تا به حال بازی نکرده بود اما به نظر می رسید او تمام مدت فصل در آنجا بوده است. او با آرامش, اعتماد به نفس و قوی بازی کرد.

آنطور که از مویز دیده ایم او علاقه زیادی به مشاهده بازی های دیگر تیم ها دارد, پس به همین دلیل از هم اکنون تا پایان فصل, انتظار می رود مویز در بازی های بیشتری عملکرد کین را زیر نظر بگیرد.

شاید کین از اولین بازی خود برای بلکبرن به خاطر نتیجه بازی لذت نبرده باشد اما حداقل توصیف ها درباره بازی کین خوب بوده است.

۰ Comments