جایگزین مسیر

دیوید مویز بازی کوکه را از نزدیک تماشا کرد

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

دیوید مویز در ادامه تلاش های خود برای یافتن هافبک وسطی مناسب, چهارشنبه شب از نزدیک بازی کوکه را تماشا کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – حضور مویز در بازی آخر اتلتیکومادرید برابر پورتو در لیگ قهرمانان که به پیذوزی 2 بر 0 اتلتیکو منجر شد, شایعات درباره تمایل قهرمان لیگ برتر برای خرید هافبک 21 ساله و 17 میلیون پوندی اتلتیکو, کوکه را قوت بخشید.

با این حال کوکه گفته است که هیچ اطلاعی از تمایل منچستریونایتد برای خرید او ندارد و در حال حاضر از بودن در مادرید خوشحال است.

این ستاره جوان اتلتیکو در فصل جاری, یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بوده است و توجهات باشگاه های بزرگی را به خود جلب کرده است.

مویز در حالی شکار دوربین های تلویزیونی اسپانیا شد که از جایگاه ویژه ورزشگاه ویسنته کالدرون بازی را تماشا می کرد. اما کوکه پس از بازی درباره تمایل یونایتد برای خرید او اظهار بی اطلاعی کرد.

کوکه گفت: من هیچ چیزی در این ارتباط نمی دانم. هرچند این مسئله مرا اذیت نمی کند. من تابستان گذشته قرارداد جدیدی امضا کردم.

قرارداد کنونی کوکه تابستان 2018 به پایان می رسد و رقم بند آزادسازی قرارداد کنونی این بازیکن 20 میلیون یورو می باشد, رقمی که با گذشت هر هفته قیمت کمتری برای این بازیکن ارزشمند می شود.

مدیر ورزشی اتلتیکومادرید نیز با رد علاقه مویز برای خرید کوکه گفته است که به احتمال زیاد مویز برای دیدن رقیب احتمالی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان به مادرید آمده است.

خوزه لویز کامینرو گفت: من فکر می کنم دیوید مویز برای دیدن بازی تیمی حاضر در لیگ قهرمانان مثل ما به اینجا آمده است. آنها به جمع 16 تیم صعود کرده اند. ما با هم صحبت کردیم اما او دقیقا دلیل آمدنش به اینجا را نگفت.

یونایتد بازیکنان زیادی را زیر نظر دارد. ماه گذشته مربی تیم اصلی جیمی لامزدن و دستیار مویز, استیو راند برای تماشای بازی مارکو رئوس در بازی لیگ قهرمانان دورتموند برابر ناپولی به آلمان رفته بودند. فیل نویل نیز برای دیدن بازی خدیرا به مادرید رفته بود. البته خدیرا اکنون مصدوم است و نمی تواند در ادامه فصل برای رئال مادرید بازی کند. گفته می شود یونایتد میرالم پیانیچ و کوین استروتمن بازیکنان رم را نیز زیر نظر دارد.

۰ Comments