جایگزین مسیر

دیوید مویز به اسپانیا می رود؟!

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۲

روزنامه تلگراف مدعی شده است که دیوید مویز برای مشاهده بازی هررا از نزدیک به اسپانیا سفر خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در تابستان امسال گفته می شد آندر هررا به منچستریونایتد ملحق خواهد شد. در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی هر لحظه اخبار تازه ای درباره این انتقال شنیده می شد اما در پایان آخرین روز نقل و انتقالات این قرارداد نهایی نشد و هررا در بیلبائو ماندنی شد.

اکنون به گزارش تلگراف دیوید مویز هنوز تمایل به خرید این بازیکن دارد و قصد دارد خودش شخصا از نزدیک بازی این بازیکن جوان را مشاهده کند. گفته می شود مویز قبل از تصمیم گیری درباره خرید این بازیکن, هفته آینده به اسپانیا سفر خواهد کرد تا بازی این بازیکن را در برابر گرانادا از نزدیک نگاه کند.

در آخرین باری که باشگاه یونایتد برای خرید این بازیکن اقدام کرد, اتفاقات مختلفی رخ داد. ابتدا گفته می شد پیشنهاد یونایتد پایین تر از رقم بند آزادسازی این بازیکن, یعنی 30/5 میلیون پوند بوده است و باشگاه بیلبائو تنها با این رقم قصد فروش ستاره جوان خود را دارد.

سپس اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه چند وکیل از طرف باشگاه یونایتد به باشگاه بیلبائو رفته اند تا انتقال این بازیکن به یونایتد را در آخرین روز نقل و انتقالات قطعی کنند. اما زمانی معلوم شد که این نمایندگان از سوی باشگاه منچستری نیامده بودند که باشگاه اتلتیکو خواستار بخشی از مبلغ قرارداد این هافبک جوان شد.

حال اکنون باید دید دوباره این اخبار در ادامه شایعات گذشته, باز هم بی پایه و اساس خواهد بود یا اینکه باشگاه یونایتد واقعا قصد خرید این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را دارد. در هفته های پیش رو با انتشار اخبار بیشتری به صحت و سقم این خبر پی خواهیم برد.

۰ Comments