جایگزین مسیر

دیوید مویز درباره غیبت رونی توضیح داد

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز, هم پیش از شروع بازی شیاطین سرخ درباره غیبت وین رونی توضی داد و هم در کنفرانس خبری پس از بازی نیز درباره مصدومیت رونی صحبت کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – زمانی که هواداران ترکیب 11 نفره تیم برابر شاختار را دیدند از غیبت وین رونی در میان بازیکنان اصلی و نیمکت نشین یونایتد شگفت زده شدند. همانطور که هواداران نیز حدس زده بودند, تنها دلیل غیبت رونی می توانست مصدومیت او باشد.

مویز نیز در مصاحبه پیش از بازی خود درباره عدم حضور مویز توضیح داد: او شکافی بر روی ساق پای خود برداشت و آن ناحیه از پای او متورم شد.

“به هر شکل من قصد نداشتم او را از ابتدا در ترکیب قرار دهم, زیرا او اخیرا بازی های بسیار زیادی انجام داده است. قصد داشتیم او در میان بازیکنان ذخیره تیم باشد اما او نتواست برای بازی آماده شود.”

دیوید مویز در کنفرانس خبری پس از بازی نیز درباره رونی چنین گفت: وین برای بازی شنبه آماده خواهد بود. او در برخوردی که با دنی ولبک در تمرینات داشت زخمی شد. اگر ما فشار می آوردیم, احتمالا می توانستیم درباره حضور او در بازی خطر کنیم اما تصمیم گرفتیم که این کار را انجام ندهیم.”

۰ Comments