جایگزین مسیر

دیوید مویز: سر الکس هدف های نقل و انتقالات را برگزید

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هوادران منچستر یونایتد در ایران :

دیوید مویز امروز خاطر نشان کرد که این سر الکس فرگوسن بوده که از قبل اعلام کرده بوده چه کسانی باید در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته شوند.

” نقل و انتقالات تابستانی برای من بسیار دشوار بود چون من تا 1 جولای کار رسمی خودم را شروع نکرده بودم، من نمی توانستم در کارینگتون باشم و در باشگاه به فعالیت بپردازم و این کمی تابستان را برای من دشوار کرده بود.علی رغم همه ی این ها من میدانستم که باید چه اتفاقاتی رخ دهد. ما 2 یا 3 هدف انتقال داشتیم.”

” سر الکس کسانی را حس میکرد برای حضور در تیم ضروری هستند را به من معرفی کرد.من باید تلاش زیادی میکردم تا کارهای فرگی را دنبال کنم و با تیم و مربیان آشنا بشوم.من در بدو ورودم این حس را داشتم که باید با بازیکنان و مربیان بیشتر آشنا شوم و اینکه باید به همه شانس درخشش را بدهم. خوشبختانه بسیاری از بازیکنان از وضعیتشان راضی بودند و تعدادی دوست داشتند بیشتر به بازی گرفته شوند. و ما هم سعی کردیم تا به همه شانس خودشان را بدهیم.”

اگر سر الکس فرگوسن هدف های انتقال را انتخاب کرده بوده باید دید که آیا یونایتد به دنبال همان بازیکنانی خواهد رفت که در تابستان در پی آنها بود یا اینکه مویز برای نقل و انتقالات زمستانی شخصا وارد عمل میشود.و اینکه آیا مویز به اندازه کافی به آشنایی با تیم و ترکیب رسیده و نقاط ضعف تیم را میشناسد یا خیر؟

۰ Comments