جایگزین مسیر

دیوید مویز: ما شایسته پیروزی بودیم

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز معتقد است که منچستریونایتد کاملا شایسته کسب 3 امتیاز در بازی دیروز برابر کریستال پالاس بود و خوشحال است که در پایان نیز شاگردان او توانستند در بازی به پیروزی برسند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم شیاطین سرخ نتوانستند در نیمه اول به گل برسند, در نیمه دوم با دو گل رابین و رونی توانستند هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنند.

مویز می گوید انتظار بازی سختی برابر دفاع مصمم پالاس داشت, اما معتقد است که عملکرد تیمش شایسته کسب حداکثر امتیاز از این دیدار بود که در جنوب لندن برگزار شد.

مویز به اسکای اسپورت گفت:

کریستال پالاس از زمانی که تونی پولیس هدایت این تیم را برعهده گرفته است, به تیمی تبدیل شده است که بازی برابر آن در خانه خودش کار سختی محسوب می شود. آنها گل های زیادی نمی خورند و به شکلی بازی می کنند که شکست دادن آنها سخت شده است. خوشبختانه, ما دو گل در نیمه دوم به ثمر رساندیم.

در لیگ برتر, زدن گل اول همیشه حیاتی می باشد. روشی که ما بازی کردیم, ما به طور کامل از هر جهت لایق پیروزی بودیم. ما چند فرصت گلزنی خلق کردیم و مطمئنا شایسته کسب این نتیجه بودیم.

وین رونی نیز در نیمه دوم با به ثمر رساندن گلی زیبا خودش به رکورد سر بابی چارلتون نزدیک تر کرد و اکنون 40 گل با شکستن این رکورد فاصله دارد.

مویز درباره رونی و گل دوم تیم نیز گفت:

ضربه تمام کننده گل دوم عالی بود. پاتریس حرکت بسیار خوبی کرد و از کنار خط عرضی زمین توپ را به وین رساند و ضربه وین عالی بود.

او واقعا بازیکن مهمی است و شما می توانید درباره اینکه چه تعداد باشگاه به دنبال او هستند تامل کنید. پیدا کردن جاگزین برای او بسیار سخت است. بازیکنان برجسته ای به اندازه کافی در بازار وجود ندارند که شما به آسانی و مفت بتوانید آنها را بخرید. وین یکی از این بازیکنان می باشد. او این مسئله را هر هفته با بازی هایی که برای ما انجام می دهد نشان می دهد و شما می توانید تغییر را در او ببینید- در رهبری او, چیزی که او تلاش می کند تا به تیم اضافه کند.

ما از او می خواهیم که این ویژگی را در خود حفظ کند و من اطمینان دارم که او این کار را انجام خواهد داد. شخصیت او به این شکل است که می خواهد به روند تبدیل شدنش به بازیکن بهتری ادامه بدهد.

او شانس عالی دارد(تا نام خود را در تاریخ باشگاه جاودانه کند). وین فصل جاری به طور باورنکردنی عالی بازی کرده است, بیایید امیدوار باشیم که این شرایط ادامه پیدا کند و او به گلزنی خود ادامه بدهد.

من از روز اول به همه گفتم که او به تیم اضافه شد و عالی تمرین کرد. او هیچگاه مشکلی نداشته است و من فکر می کنم باید از مالکان باشگاه تمجید به عمل بیاید که تلاش می کنند تا بهترین بازیکنان را حفظ کنند. ما در حال ساختن تیم جدیدی هستیم. ما بازیکنان خوب را حفظ می کنیم و به این جمع بازیکنانی را نیز اضافه خواهیم کرد. من فکر می کنم مالکان و هیئت مدیره باشگاه به خاطر این قرارداد لایق این باشند که مورد تمجید قرار بگیرند.

۰ Comments