جایگزین مسیر

دیوید مویز می گوید: او باید کیفیت خود را نشان دهد

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۲

دیوید مویز از بازیکنانش در منچستریونایتد انتظار سخت کوشی و انضباط دارد, اما می داند که او همچنین باید برای خود احترام کسب کند و اذعان می کند که شاید تصمیمات او در بازار نقل و انتقالات مدت زمانی را که او در این شغل بر سر کار خواهد بود, تعیین کند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز پس از اینکه سرآلکس فرگوسن این اسطوره اسکاتلندی تصمیم گرفت بعد از ثبت رکورد 26 سال و نیم حضور در یک باشگاه بازنشسته شود, جایگزین او شد.

این شغل سختی است و مویز قدردان این است که می تواند به بازیکنان خود نشان دهد تا چه حد در این پست توانایی دارد, و در عوض او نهایت حرفه ای گری را از آنها انتظار داشته باشد.

دیوید مویز که در گردهمایی 300 مربی برتر و مدیران ورزشی در نیویورک رو به مخاطبان سخن می گفت, اظهار داشت:  شما باید هنگامی که با بازیکنان کار می کنید با رفتارتان برای خود احترام کسب کنید.

.

.

همه چیز به شما بستگی دارد تا نشان دهید چه چیزی بلد هستید.

اگر شما می خواهید برای من کار کنید, نیاز دارید که بتوانید هفت روز هفته کار کنید. من نیاز دارم که بدانم کارکنانم در قبال من تمام تلاش خود را انجام می دهند.

نظم و انضباط باید از درون شما به بازیکنان منتقل شود. من به شدت معتقد هستم که باید به بازیکنان جوان فرصت داد.

پرورش بعد روانی و روحی بازیکنان بسیار مهم است, اما باید این مسئله با اینکه بازیکنان چه چیزی می خواهند, تناسب داشته باشد.

مویز می گوید قبول ایده های تازه مسئله مهمی است اما معتقد است اکثر سرمربیان در نهایت با توجه به عملکردشان در بازار نقل و انتقالات مورد قضاوت قرار می گیرند.

مویز که یک دهه سرمربی اورتون بوده است گفت: شما باید حواستان به حرکت این صنعت باشد- و از چیزهای جدید آگاه باشید,

و هنگامی که پست سرمربیگری را قبول کردید, مشخص خواهید کرد  که می توانید شغل خود را حفظ کنید یا نه.

در مقام یک مربی شما باید راه هایی را پیدا کنید که می توانید از طریق آنها پیشرفت کنید, هنگامی که من به اورتون آمدم, تیم به مسیر جدیدی نیاز داشت.

۰ Comments