جایگزین مسیر

دیوید مویز پرس و جو در مورد عدنان را تایید کرد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز تایید کرد که اتحادیه فوتبال انگلستان در مورد این که عدنان چطور می تواند واجد شرایط بازی در انگلستان شود پرس و جو کرده است

.

.

.

.

.

.

.

گزارشات مدعی شده اند که این وینگر 18 ساله با توجه به روابط خانوادگیش می تواند برای یکی از کشور های بلژیک , آلبانی , کوزوو , صربستان , کرواسی و یا ترکیه بازی کند .  هنگامی که او پس از سال 2018 به دلیل اقامتش در کشور , واجد شرایط بازی در تیم ملی انگلستان خواهد بود.

پس از بازی دیروز , زمانی که در مورد تحقیقات اتحادیه از مویز پرسیده شد , او پاسخ داد: ” بله اون ها انجامش دادن.”

روی هاجسن نیز تایید می کند که اتحادیه عدنان را زیر نظر گرفته اما طبق قوانین جدید فیفا “او بعد از 18 سالگی باید پنج سال به طور مداوم در خاک کشور مربوطه اقامت داشته باشد” این بدان معنیست که عدنان باید تا سال 2018 برای بازی در تیم ملی انگلستان صبر کند.

مویز با خنده افزود: “شاید هم برای اسکاتلند بتونه”

“من فکر می کنم راه هایی وجو داره که اون رو برای انگلستان واجد شرایط می کنه , درسته.”

“واضح است که او چندین بار توسط تیم ملی بلژیک دعوت شده اما در اون زمان تصمیم گرفت که برایشان بازی نکند.و او خواسته شده توسط , فکر می کنم , کرواسی , آلبانی و همینطور چند کشور دیگه.”

“او می تواند برای کشور های مختلفی بازی کند , شامل انگلستان هم می شود.من نمیدونم این چطوریه . اما فکر می کنم کار هایی هست که میشه در مور اقامت اون انجام داد.کارایی هست که باید انجام شه.”

تا قبل از روز گذشته همه از مقدار استعداد عدنان با خبر بودن اما حالا اون در کانون توجهات قرار گرفته , اسم اون داره بیشتر پخش میشه.

۰ Comments