جایگزین مسیر

دیوید مویس:رونی می تواند در خط هافبک نیز بازی کند

by | شهریور , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-دیوید مویس در صحبت های جدیدش اعلام کرده است که رونی باید در پست مهاجم کارش را ادامه بدهد اما مویس ادامه می دهد که رونی می تواند در پست هافبک در یک بازی کامل نیز به بازی کردن بپردازد.

مویس که در اورتون و یونایتد مربی رونی بوده است معتقد است رونی ۲۹ ساله هنوز می تواند گلهای زیادی به ثمر برساند.

او به بی بی سی گفت:

من فکر می کنم او در حال حاضر بهترین مهاجم انگلستان می باشد.او می تواند با ادامه دادن بازی هایش در پست نوک گلهای بیشتری به ثمر برساند.

اما من فکر می کنم در یکی دو سال آینده وین رونی می تواند در خط هافبک به کار گرفته شود.من احساس می کنم او با توانایی هایی که دارد می تواند در این پست هم بدرخشد او با پاهایش هر کاری می تواند انجام دهد.

او به مانند یک فوتبالیست خوب می باشد که می تواند در پست های دیگر نیز به بازی کردن بپردازد.او می تواند به یک خط عقب تر برگردد تا چند سال آینده.

او ۱۲ ۱۳ سال است که فوتبال بازی می کند و تعداد کمی  هستند که به مانند او این مقدار در زمین فوتبال حضور داشته باشند و به بازی کردن بپردازند.

وین مانند کیلومتری در ساعت است اما من فکر می کنم او می تواند سال های بیشتری به بازی کردن ادامه بدهد.

رونی که در تیم روی هاجسون برای بازی انگلستان در برابر سن مارینو حضور داشت تواسنت یک گل به ثمر برساند اما وی باید تا روز سه شنبه که  انگلستان در برابر سوئیس در ومبلی بازی دیگر خود را انجام می دهد صبر کند تا بتواند خود به تنهایی برترین گلزن تاریخ انگلستان نام بگیرد و بالاتر از سربابی چارلتون حضور پیدا کند.

مویس افزود:

من فکر می کنم به زودی این تحقق پیدا خواهد کرد و همه منتظر شکستن رکورد توسط وی می باشند.

این باور نکردنی است.سربابی چارلتون در انگلستان یک چهره افسانه ای می باشد.برای وین حتی نزدیک شدن به رکورد بابی چارلتون نیز بزرگ تلقی می شود.

۰ Comments