جایگزین مسیر

دیپای:می خواهم به اسطوره منچستر یونایتد تبدیل شوم

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بازیکن 21 ساله هلندی می گوید در هر بازی فشار های زیادی را بر روی خود متحمل می شود و وی معتقد است با کار کردن زیر نظر لوییس ون گال هر روز بهتر و بهتر می شود.

ممفیس دیپای معتقد است که هدفش تبدیل شدن به اسطوره منچستر یونایتد می باشد و همچنین معتقد است که هر جلسه ای که با لوییس ون گال دارد به خوبی پیشرفت می کند.

این بازیکن 21 ساله در ماه ژوئن با مبلغ 22.3 میلیون پوند از پی اس وی آنیدهوون به منچستر یونایتد پیوست و همچنین اولین گل خود را نیز در بازی منچستر یونایتد در برابر سن خوزه ارثکوئیکس که با نتیجه 3-1 به پایان رسید به ثمر رساند.

ممفیس دیپای با 22 گل, عنوان آقای گل لیگ هلند را تصاحب کرد اما بازیکن ملی پوش هلندی معتقد است که باید برای حضور در لیگ برتر پیشرفت کند تا بتواند بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد.

دیپای به اسکای اسپورتس گفت:

من صادق هستم.من دوست دارم به عنوان اسطوره شناخته شوم.

من فشار زیادی روی خودم قرار داده ام تا به خوبی پیشرفت کنم و در هر بازی بدرخشم.من هنوز جوان هستم و باید هر روز بهتر و بهتر شوم.لیگ برتر با لیگ های دیگر متفاوت است و باید ببینیم چه رخ خواهد داد.

من باید کار خود را انجام دهم شاید بعد خودم را به عنوان یک اسطوره معرفی کنم.اما کسانی اعم از مردم و اسطوره های باشگاه که درباره من صحبت هایی انجام می دهند من از آنها تشکر می کنم.

لوییس ون گال کسی بود که دیپای را در تیم ملی هلند به کار گرفت و اکنون نیز این مربی 63 ساله با ممفیس دیپای در منچستر یونایتد کار خواهد کرد.

دیپای افزود:

او انسان بزرگی است همچنین یک مربی بزرگ.

او می تواند به پیشرفت بازیکنان کمک بسیار کند.من احساس می کنم هر بازی که زیر نظر این مربی انجام می دهم بهتر و بهتر می شوم.من احساس می کنم که قوی تر شده ام این چیزی است که او به شما می دهد تا پیشرفت کنید.

۰ Comments