جایگزین مسیر

دی ماریا,روخو و بلایند نهایی می شوند؟

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش اکسپرس سه خرید منچسریونایتد نهایی شده است و به زودی به این تیم خواهند پیوست.این منبع انگلیسی این سه نفر را روخو از اسپورتینگ,بلایند از آزاکس و دی ماریا از رئال مادرید دانست و مدعی شد با یونایتد به توافق رسیده اند.

اگر چه سران باشگاه اسپورتینگ لیسبون با خروج روخو مخالفت کرده اند اما بنا به گزارشات در پرتغال او در خواست خروج داده است.به نظر می آید پیشنهاد 16 میلیون پوندی یونایتد در حال بررسی است و شانس زیادی دارد تا یونایتد بتواند او را جذب کند.

دفاع چپ ون خال در تیم ملی هلند به نظر می آید گزینه ی اصلی ون خال برای جانشینی ارا و حتی استفاده در دفاع وسط باشد اگر چه با درخشش ریس جیمز در صورت جذب بلایند,او در میانه ی دفاع و یا درسمت راست و حتی خط هافبک ممکن است استفاده شود.

ستاره ی آرزانتینی رئال مادرید مدت هاست مد نظر یونایتد است و با توجه به شرایط درصورت خروج از رئال مادرید بعید است مقصدی به غیر از اولترافورد داشته باشد.

حدود دو هفته ی دیگر فرصت نقل و انتقالات باقی مانده است و باید منتظر ماند تا منچستریونایتد کدام بازیکنان را جذب خواهد کرد و چیزی که تا این لحظه مشخص است به احتمال زیاد یونایتد بازیکن خواهد خرید.

۰ Comments