جایگزین مسیر

دی ماریا بازی در یونایتد را ترجیح می دهد

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش گاردین,تلگراف و میرر ستاره ی رئال مادرید,انخل دی ماریا پیشنهاد باشگاه فرانسوی پاریس سن ژرمن را رد کرده و ترجیح می دهد در لیگ بهتری بازی کند و مقصدش انگلیس است و مهم ترین مشتری او منچستریونایتد و و ون خال می باشند.

دیروز روزنامه ی AS خبر توافق دی ماریا با  پاریس سن ژرمن را منتشر کرد اما امروز همین خبرگزاری این خبر را منتفی دانست و مقصد بعدی دی ماریا ی 26 ساله را لیگ برتر و احتمالا اولدترافورد دانست.

گاردین و تلگراف معتقدند با توجه به شرایط کنونی دی ماریا و سن این بازیکن, او ترجیح می دهد در یکی از بهترین لیگ های دنیا بازی کند و این موضوع بر حضور در لیگ قهرمانان اروپا تقدم ادارد.

همچنین اعلام کردن انتقال دی ماریا به یونایتد برای رئال مادرید هم خوشایند تر است چرا که هم رئال مادرید و هم دی ماریا مبلغ کمتری نخواهند گرفت و البته رئال مادرید به رقیب مستقیم خود در اروپا بازکن نخواهد فروخت.

با آمدن ون خال و بازگشت دی ماریا از برزیل و بهبود مصدومیتش باید منتظر روشن شدن شرایط باشیم اما چیزی که تا این لحظه مشخص است شانس بیشتر یونایتد برای جذب این ستاره می باشد.

با توجه به خبرهایی که در مورد ویدال می شنویم باید منتظر باشیم که شاید به مانند شاو و هررا به طور متوالی شاهد دو خرید از جانب منچستریونایتد باشیم.

در صورت تحقق انتفال ویدال و دی ماریا یونایتد تابستان بسیار خوبی داشته است اما هنوز مهم ترین بخش یعنی قلب دفاع مشکل دارد و باید دید ون خال چه تدبیری در این مورد دارد.

۰ Comments