جایگزین مسیر

دی ماریا به زودی در اولدترافورد؟

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بنا به گزارشات در اسپانیا رئال مادرید رقبتی به حفظ دی ماریا ندارد و تنها مشتری او منچستریونایتد می باشد و پیشنهاد 55 میلیون یورویی شیاطین سرخ بعید است رد شود.

مارکا آینده ی دی ماریا ی 26 ساله را مبهم دانست و مدعی شد احتمال اینکه او فوتبالش را خارج از لالیگا ادامه بدهد بسیار است.

یک روزنامه آرزانتینی مدعی شد خرید جیمز رودریگر تنها یک دلیل داشت و آن هم احتمال خروج دی مایا از تیم و برای جبران 63 میلیون یورو پرداختی برای رودریگز سران رئال مادرید تن به فروش دی ماریا خواهند داد و تنها مشتری دست به نقد تنها یونایتد است.

دی ماریا هم اکنون هفتگی 70000 هزار پوند در هفته از رئال دریافت می کند و باشگاه رئال خواسته ی افزایش قیمت او را رد کرد و یونایتد در صورت توافق به پرداخت 120000 هزار پوند مد نظر دی ماریا او را می تواند جذب کند.

یونایتد با وجود جذب دی ماریا و یا کواردادو و حضور بازیکنی مانند عدنان احتمالا توسط ون خال تغییر سیستم دهد و با سیستم 4_3_3 بازی کند.

البته احتمال بازی کردن دی ماریا به عنوان یک هافبک مرکزی هم می باشد و باید دید در صورت جذب او ون خال چه تصمیمی خواهد گرفت.

به زودی تکلیف این موضوع روش خواهد شد و باید دید در نهایت کواردادو یونایتدی خواهد شد و یا دی ماریا,اما چیزی که مشخص شده است در صورت جذب وینگر ون خال سیستمی جدید در یونایتد پیاده خواهد کرد.

۰ Comments