جایگزین مسیر

دی ماریا در حال رسیدن به کارینگتون برای شرکت در تست پزشکی

by | شهریور , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آنخل دی ماریا در حال حرکت به سوی مجموعه ورزشی و تمرینی کارینگتون می باشد تا با یک رکورد خارق العاده به ارزش 59.7 میلیون پوند به منچستر یونایتد ملحق شود.

به گزارش اسکای اسپورتس دی ماریا روز دوشنبه طی یک سفری به شهر منچستر حرکت کرد تا روز سه شنبه قبل از ملاقات با لوییس ون گال سرمربی منچستر یونایتد قرارداد نهایی خود را با شیاطین سرخ به امضا برساند.

مبلغ این قرارداد نشانگر شکستن رکورد تورس که در سال 2011 به مبلغ 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی می باشد و این بازیکن به مبلغ 59/7 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالات بریتانیا را می شکند.

کارشناس اسپانیایی اسکای اسپورتس بالاگو روز شنبه اعلام کرد که این بازیکن به منچستر یونایتد خواهد پیوست بعد از اینکه این بازیکن اعلام کرد که می خواهد رئال مادرید را ترک کند.

این انتقال خیلی سریع و بدون حاشیه انجام شد و قبل از توافقات نهایی قرار شد که آنخل دی ماریا پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد پیراهنی که توسط بزرگانی همچون برایان رابسون,اریک کانتونا,دیوید بکهام,جرج بست و رونالدو پوشیده شده است.

بعد از اینکه یونایتد در بازی در برابر ساندرلند نتیجه بدی کسب کرد و با تساوی زمین را ترک کرد لوییس ون گال بدون جلب توجه به دنبال دی ماریا رفت که مشخص شد این بازیکن در حال پیوستن به یونایتد می باشد و به زودی این انتقال نهایی خواهد شد.

۰ Comments