جایگزین مسیر

دی ماریا و روخو به همراه آرژانتین به فینال کوپا آمریکا راه پیدا کردند

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-در پیروزی 6-1 آرژانتین در برابر پاراگوئه دو بازیکن منچستر یونایتد به خوبی درخشیدند و توانستند گلهایی را برای تیم ملی آرژانتین به ثمر برسانند در این بازی دی ماریا دو گل و همچنین روخو نیز یک گل برای آلبی سلسته به ثمر برسانند.

بعد از گذشت 15 دقیقه از زمان بازی با خطایی که روی دی ماریا صورت گرفت مسی با ضربه ای آزاد که به روی دروازه فرستاد مارکوس روخو موفق شد در محوطه جریمه گل اول بازی را به ثمر برساند و نیمه اول آرژانتین یک گل دیگر به وسیله پاستوره به ثمر رساند و همچنین پاراگوئه نیز به وسیله لوکاس باریوس یک گل را جبران کرد تا این نیمه با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم دی ماریا گل دیگری برای آرژانتین به ثمر رساند این گل با پاس پاستوره پایه ریزی شد و یک گل دیگر نیز با ضربه ای که دروازه خوستو ویلار از پاستوره گرفته بود در برگشت توسط دی ماریا تبدیل به گل شد.

گل پنجم این مسابقه از روی سانتر دقیق دی ماریا به دست آمد و این گل را سرخیو آگوئرو به ثمر رساند و همچنین هیگواین نیز در آشفتگی دفاع پاراگوئه توانست گل ششم را به ثمر برساند.

دی ماریا پس از بازی به تلوزیون پابلیکا گفت:”من بسیار خوشحالم که دو گل به ثمر رساندم.این یک بازی عالی بود.بازی بعد از گل پاراگوئه کمی مشکل به نظر می رسید اما ما در نیمه دوم کنترل بازی را به دست گرفتیم.”

آرژانتین روز شنبه در فینال به مصاف شیلی میزبان خواهد رفت و آلبی سلسته می خواهد بعد از سال 1993 که آخرین بار قهرمان این تورنمت شده است بار دیگر به مقام قهرمانی برسد.

۰ Comments