جایگزین مسیر

دی ماریا و هوملز 75 میلیون پوند؟

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه ی گاردین در شماره ی جدید خود مدعی شد ون خال بسته ای 75 میلیون پوندی را برای جذب دو هدف اصلی خود قرار داده است تا مشکلی برای جذب دی ماریا و هوملز نداشته باشد.

ون خال از طرفداران سیستم 4_3_3 است و برای تحقق این سیستم در اولدترافورد به بازیکنی مانند دی ماریا نیاز دارد و از طرفی به علت تهاجمی بودن این ترکیب باید دفاع مستحکمی داشت و خرید مدافعی مانند هوملس بسیار ضروری است.

ستاره ی  آرژانتینی رئال مادرید تحت نظر یونایتد است و از طرفی این باشگاه قصد دارد با مبلغی کلان ستاره موناکو,جیمز رودریگز که در جام جهانی خوش درخشید را به خدمت بگیرد و هم برای جلوگیری از ترافیک بازیکن و هم تامین پول مورد نیاز برای رودریگز به نظر می آید راضی به فروش دی ماریا می باشد.

گاردین مدعی شد یونایتد تا 45 میلیون پوند برای دی ماریای 26 ساله می پردازد و رئال نیز با این پیشنهاد حاضر به فروش ستاره ی خود خواهد شد.

گاردین همچنین به هوملس اشاره کرد و مدعی شد ون خال تا مبلغ 30 میلیون پوند برای این بازیکن 26 ساله خواهد پرداخت و می خواهد به هر نحوی که شده مدافع دورتموند را راهی اولدترافورد کند.

هوملس قراردادی تا سال 2017 دارد اما پیشنهاد جدید یونایتد حدود 10 میلیون پوند بیشتر است و این می تواند تمام معادلات را به هم بریزد و شاید سران باشگاه آلمانی متقاعد به فروش ستاره ی خود شوند.

در صورتی که ون خال بتواند این دو بازیکن را جذب کند به نظر می آید تقریبا تمام ضعف های یونایتد را پوشانده است و باید دید در این امر موفق خواهد بود؟

۰ Comments