جایگزین مسیر

رئال و یونایتد خواهان کاپیتان میلان!

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران امروز روزنامه “گاتزلا دلا اسپورت” ایتالیا مدعی شد هافبک 29 ساله میلان احتمالا این تیم را در تابستان ترک کند.

به گفته ی این روزنامه ریکارد مونتولیوو هافبک بازی ساز میلان با توجه به شرایط بد میلان از حضور در تیم های دیگر استقبال می کند و یونایتد به همراه رئال و یوونتوس اصلی ترین مشتریان او می باشند.

یووه که احتمالا پوگبا را خواهد فروخت که یونایتد هم یکی از مشتریان بازیکن سابق خود است قصد دارد او را جایگزین پوگبا کند.مونتولیوو و پیرلو هر دو اصلی ترین هافبک های ایتالیا می باشند و شاید در یک باشگاه هم بازی کنند.

کارلو انجلوتی مطمئن نیست الونسو و یا خدیرا در رئال بمانند و از طرفی یکی از طرفداران بازی کاپیتان میلان می باشد و قصد دارد در تابستات برای جذب او اقدام کند.

یونایتد که مشکلات زیادی را در میانه زمین دارد می تواند او را برای حل این مشکلات به خدمت بگیرد.این روزنامه مدعی شد شانس رئال و یونایتد برای جذب بسیار زیاد است.البته سن نسبتا بالای او شاید یونایتد را از خرید او منصرف کند.

یونایتد اهداف زیادی را برای میانه زمین خود در تابستان قرار داده است و از این پس باید نام این هافبک ایتالیایی را نیز به این لیست اضافه کرد و باید دید در نهایت کدام بازیکن به یونایتدخواهد امد.

ایا شما با خرید مونتولیوو موافق هستید؟

۰ Comments