جایگزین مسیر

رئیس از امضای قرارداد جدید با یانوزای مطمئن است

by | شهریور , ۲۶ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا باید با نماینده آلمان “بایر لورکوزن ” دیدار کند.دیوید مویز در نشست خبری پیش از این بازی از هیجان لیگ قهرمانان گفت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز گفت : “ما در ابتدا با نمایندگان آلمان و اسپانیا دیدار میکنیم و سپس به دونتسک رفته و با شاختار بازی میکنیم  ؛ گروه دشواری است.”

“من همیشه در شب های لیگ قهرمانان از جو بزرگی که دارد ؛ هیجان زده میشوم. ما میخواهیم همه کار انجام دهیم. ما  میتوانیم پیروز شویم.”

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ به سوالات مختلفی از جمله دایو اشلی یانگ ، وضعیت آمادگی رونی و کاگاوا ، وضعیت قرارداد جدید ستاره جوان شیاطین عدنان و روند بازی رسیدن به وی در آینده پاسخ داد.

این جوان 18 ساله در تور پیش فصل نمایش خیره کننده ای از خود به جای گذاشت و همچنین در بازی با پالاس خود را جواهری نو ظهور مطرح کرد.

مویز با اعتماد به نفس کامل اعلام کرد که باشگاه از بستن قرار داد جدید با عدنان مطمئن است.این قرارداد 5 ساله خواهد بود.

زمانی که از وی سوال شد آیا از امضای قرارداد جدید با عدنان ستاره بلژیکی مطمئن هستید پاسخ داد:”بله”

همچنین درمورد اینکه چرا عدنان شامل لیست A لیگ قهرمانان منچستریونایتد نیست گفت: ” بی شک حضور او در لیست A امتیاز بزرگی است ولی نمیتوان از بازی دادن وی در لیگ قهرمانان زیر19 سال چشم پوشی کرد.”

علاوه بر این رئیس در پاسخ به وضعیت کاگاوا گفت: ” او رو به بهبود است ، وضعیت آنفولانزای وی بهتر است و حال عمومی او از دیروز بهتر است.”

۰ Comments