جایگزین مسیر

رئیس از نانی انتظار دارد که در الدترافورد بماند

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن معتقد است که هیچ دلیلی مبنی بر خروج نانی وجود ندارد

بال پرتقالی شیاطین سرخ امسال ناچار به تحمل فصلی خسته کننده بود ، زیرا که او در این فصل با مصدومیت های سخت دست و پنجه نرم می کرد ، همین امر سبب شد تا فرصت ها برای او محدود باشد و رقابت برای حضور در ترکیب اصلی برای او کار آسانی نباشد . به همین دلیل صحبت ها و شایعات در حالی که تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده است ، در مورد آینده ی او افزایش یافت.سر الکس اسرار دارد تا هیچ یک از بازیکنان تیمش را از دست ندهد و مطمئن می باشد که نانی هم در فصل بعد سرخپوشان منچستری را همراهی می کند.
فرگی در مصاحبه با خبرنگاران در روز جمعه بیان کرد که ” ما نیازی به فروش بازیکن نداریم ، و هیچ برنامه ای هم برای این کار نداریم . نانی در هفته ی گذشته مقابل آرسنال به میدان رفت و به نظر من خوب کار کرد . نانی یکی از بازیکنان اصلی تیم ماست ، اگر آماده باشد کمتر بازیکنی می تواند از او بهتر بازی کند . ما برای اینکه دوباره به فرم ایده عال برگردد با او خوب در پیش فصل تمرین خواهیم کرد و او را دوباره به اوج باز خواهیم گردانید. ”
اما وقتی خبرنگاران در مورد جزییات تمدید قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله پرسیدند فرگی پاسخ داد که ” در این مورد چیزی نمی دانم ، این مربوط به من نیست و مربوط به دوید گیل و جورج مندس مدیر برنامه های نانی می باشد . آنها در حال مذاکره هستند و بر روی این موضوع دارند کار می کنند .”

۰ Comments