جایگزین مسیر

رئیس برای بازی در برابر بایرن آماده است

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-سرمربی منچستر یونایتد روز سه شنبه بازی سختی در لیگ قهرمانان در برابر بایرن مونیخ باید انجام دهد و از همین رو رئیس معتقد است تیمش برای این بازی آماده می باشد.

با وجود اینکه بایرن قهرمان اروپا می باشد ولی شاگردان مویس اعتماد به نفس کافی برای این بازی را دارا می باشند منچستر یونایتد باید در مرحله یک جهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ برود.پس از اینکه یوناتید در مرحله قبل المپیاکوس را با بردی خوب شکست دادند حال شیاطین سرخ آماده می باشند تا ارزش های خود را به تیم گواردیولا نشان بدهند.

مویس گفت:هنگامی که من این تیم را در اختیار گرفتم با خود گفتم حال بهترین تیم اروپا را در اختیار دارم من فکر می کنم می توانیم با این تیم کنونی نیز در برابر بایرن نتیجه خوبی کسب کنیم و مردم نیز از این مسئله با خبرند.

من واقعا از بازی های آنها در سال گذشته لذت بردم و حتی این فصل نیز بازی های خوبی انجام می دهند من واقعا از بازی آلمانی های و تیم های آلمانی لذت می برم اما بایرن مونیخ در حال حاضر کلاس بازیش از تیم های دیگر همچون بورسیا دورتمند بالاتر می باشد.

ما در حال حاضر بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و می دانیم که باید چه کاری را انجام بدهیم اما من می خواهم از نقاط ضعف آنها استفاده کنم و نتیجه خوبی از این مسابقه به دست بیاوریم.پپ واقعا تیم خوبی در اختیار دارد و این تیم بسیار هماهنگ می باشد آنها به راحتی قهرمان بوندسلیگا شده اند و در حال حاضر تمام فکر خود را به لیگ قهرمانان معطوف کرده اند.

مویس این سرمربی اسپانیایی را نیز ستود زیرا در بارسا نیز موفقیت های زیادی را کسب کرده است و پس از استراحت باز به دنیای فوتبال بازگشته است که این باز به او در موفقیت ها کمک می کند.

او گفت:این تیم گواردیولا متفاوت بوده است او قبل از آمدن به مونیخ یک سال استراحت کرده است و تمام تاکتیک های خود را مرور کرده است او بازی های آلمان را تماشا کرده است و اکنون با آنها آشنا می باشد.

من فکر می کردم موقعی که او سرمربی بایرن شود به زمان نیاز دارد اما بایرن یک تیم آماده و تیمی که قهرمان اروپا شده است را به پپ تحویل داده اند.

۰ Comments