جایگزین مسیر

رئیس به تمجید از رایان گیگز پرداخت

by | آذر , ۱ , ۱۳۹۲

رایان گیگز قبل از رسیدن به تولد 40 سالگی خود, هدیه ای از سوی رئیس دریافت کرد, مویز به تمجید از این بازیکن باتجربه که سن برای او معنایی ندارد, پرداخت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این قهرمان باتجربه شیاطین سرخ روز جمعه 29 نوامبر, وارد دهه پنجم زندگی خود می شود, در طول 22 سال و نیم حضور در ترکیب شیاطین سرخ او تاکنون 951 بازی برای یونایتد انجام داده است.

این بازیکن ولزی در شرایطی تولد 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت که در بازی آخر هفته تیم, یونایتد در زادگاه گیگزی, یعنی کاردیف به مصاف کاردیف سیتی می رود.

.

.

گیگز در فصل جاری تاکنون تحت هدایت مویز 10 بازی برای یونایتد انجام داده است و رئیس می گوید که بازیکن شماره 11 تیم فراتر از انتظارات ظاهر می شود.

مویز گفت: بهترین چیزی که می توانم بگویم این است که او به نظر همانند یک بازیکن 40 ساله بازی نمی کند و به نظر نمی رسد 40 سال داشته باشد.

“او بازیکن فوق العاده ای است و این یک امتیاز است که بتوان با او در کادر مربیگریم کار کرد همچنین او را در مقام بازیکن نیز در تیم داشته باشم.”

.

.

“من از زمانی که به اینجا آمدم چیزی متفاوت دیدم – از نزدیک این مسئله را دیدم که او واقعا چقدر بازیکن خوبی است – و او شگفت انگیز است. این مسئله اتفاق بی نظیری برای او است که می تواند به کاردیف برگردد و من مطمئنم که هواداران به گرمی او را تشویق خواهند کرد.”

۰ Comments