جایگزین مسیر

رابسون: برگشتن والنسیا به شماره 25 درست بود

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

برایان رابسون فکر می کند آنتونیو والنسیا با برگشتن به شماره پیراهن 25 و برگرداندن شماره نمادین 7 کار درستی انجام داده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن ملی پوش اکوادوری در مصاحبه اخیر خود درباره انگیزه ای که برای بازگرداندن شماره 7 و برگشتن به شمار پیراهن 25 سخن گفت.

پس از بازی درخشان آنتونیو والنسیا در بازی برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان, والنسیا نشان داد تا آماده است برای اینکه در ترکیب منچستریونایتد با هدایت سرمربی جدید بدرخشد.

رابسون در مصاحبه ای با سایت باشگاه درباره آنتونیو گفت: من تنها فکر می کنم, آنتونیو بسیار صادق بوده است. شاید او زمانی که پیراهن شماره 7 را می پوشید, کمی فشار بر روی خودش احساس می کرد.

“زمانی که او پیراهن شماره 25 را می پوشید, جایزه بهترین بازیکن سال را برد, پس از این جایزه, فصل متفاوتی برای او رقم خورد, زمانی بود که او مثل همیشه نمی توانست کیفیتی که ما می دانیم او در بازی خود دارد, به نمایش بگذارد, شاید کمی خرافات وجود داشت تا او به پیراهنی که قبلا می پوشید, برگردد.”

“بنابراین تصمیم درستی بود و تصمیمی محکم که او گرفت. من فکر می کنم او فصل را نسبتا خوب آغاز کرد که این مسئله برای باشگاه و خود آنتونیو خوب است.”

پس از پس دادن پیراهن شماره 7, رابسون دوست دارد تا کسی را که بعد از والنسیا این پیراهن مشهور را به تن می کند, ببیند.

“برای من, اگر ما بتوانیم با بازیکنی را بخریم که توانایی پوشیدن پیراهن شماره 7 را داشته باشد, مانند دیوید بکهام یا کریستیانو رونالدو, اتفاق عالی خواهد بود.”

رابسون که یکی از سفیران باشگاه نیز می باشد, در ادامه می افزاید: خوشبختانه آن فرد می تواند دوباره رونالدو باشد!

.

بازیکنانی که پیراهن معروف شماره 7 را در یونایتد بر تن کرده اند

.

1993-1997: اریک کانتونا

.

1997-2003:دیوید بکهام

.

2003-2009:کریستیانو رونالدو

.

2009-2012:مایکل اوون

.

2012-2013:آنتونیو والنسیا

.

2014:؟

۰ Comments