جایگزین مسیر

فن پرسی: از آینده ام مطمئن نیستم

by | بهمن , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران. رابین فن پرسی از آینده خود در یونایتد مطمئن نیست.

فن پرسی در فصل اولش در یونایتد توانست برای این تیم 30 گل به ثمر برساند اما در این فصل آمادگی همیشگی خود را نداشته است و تنها موفق به ثمر رساندن 8 گل شده است

قرارداد این مهاجم هلندی در تابستان 2016 به پایان می رسد و به و وقتی که از او در رابطه با تمدید قرارداد سوال شد اینگونه پاسخ داد:

“این به من بستگی ندارد. در حال حاضر قصد دارم 18 ماه آینده را در یونایتد بمانم.این واقعیت است و من نمی توانم بعد از این 18 ماه را تصور کنم. من نمیدانم بعدا قرار است چه اتفاقی بیوفتد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.”

در این فصل از فن پرسی انتقاد های فراوانی صورت گرفته است و تساوی بدون گل مقابل کمبریج شدت این انتقاد ها را بیشتر کرد.

فن پرسی ادامه داد:

” مطمئنا تیم ما از جمله من کم گل زده ایم.هر کسی احساس مسئولیت می کند ، من هم مطئمنا همینطور هستم.در این فصل من حدود 20 بازی انجام داده و 8 گل زده ام. من از این وضعیت خوشحال نیستم. میخواهم بیشتر گل بزنم. من هرکاری که در 10 سال گذشته برای به ثمر رساندن گل در بازی و در تمرینات انجام داده ام را ادامه خواهم داد.]گل زدن[ همه از جمله خودم را خوشحال می کند. من معتقدم اگر ما روند خود ادامه دهیم – زیرا که ما موقعیت های گل زیادی خلق می کنیم- مهاجمان باز هم می توانند که به روند گل زنی خود بازگردند”

مهاجم سابق آرسنال می گوید که تمام هم تیمی هایش به طور کامل پشت مربیشان هستند.

او در این باره گفت:

“من بیش از دو سال است که او را می شناسم و می دانم که او چگونه کار میکند.ما به او اعتقاد داریم و در آینده نیز به او اعتقاد خواهیم داشت.بازیکنان تنها 4 یا 6 ماه است که با او کار می کنند.در تیم همه به خودشان ، دیگر هم تیمی ها و کادر فنی اعتقاد کامل دارند. ما از اینکه شرایط تغییر خواهد کرد مطمئنیم. او و دستیارانش به عنوان کادر مربی گری و ما به عنوان بازیکن همه تلاش خود نه تنها برای بردن بازی ها بلکه برای ارائه یک بازی زیبا به کار می گیریم.”

۰ Comments