جایگزین مسیر

رابین از همکاری با رونی خوشحال است

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –رابین میگوید بازکنان خوب در کنار هم همیشه به خوبی می توانند بازی کنند و من بازی کنار وین رونی را بسیار دوست دارم و از این بابت بسیار خوشحالم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سرالکس که سال گذشته رابین را از آرسنال خریداری کرد هیچ گاه زوج رونی و رابین را تشکیل نمی داد و همیشه رونی را پشت رابین قرار می داد ولی در این فصل رونی در کنار رابین بازی می کند ورابین از این کار بسیار حمایت کرد.

سال گذشته ستاره انگلیسی از این پست ناراضی به نظر می رسید و درخواست انتقال داده بود ولی اکنون او در کنار رابین در خط حمله بازی خود را پی می گیرند.

و پستی که رونی همیشه دوست داشته است بعد از آمدن مویس به یونایتد عملی شده و  رونی و رابین در بازی مقابل استوک هر کدام 1 گل را برای منچستر به ثمر رساندند.تا به این جای فصل یونایتد 14 امتیاز کسب کرده است.

ون پرسی در مورد گل پیروزی بخش هرناندر گفت:در این گل وین نقش به سزایی داشت او واقعا عالی است من در کنار همچین بازیکنان بزرگی احساس خوبی می کنم به عقیده من بازیکنان بزرگ در کنار هم می توانند موفقیت های زیادی را به دست آورند.

ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم تا مانند سال گذشته به عنوان مدعی قهرمانی شناخته شویم من تمان تلاش خود را در این زمینه این زمینه می کنم.

اما نباید گل چیچارتو را فراموش کنیم او گل بسیار حیاتی را برای ما به ثمر رساند او فوتبالیست خوبی است.او واقعا در خط حمله بسیار عالی است من به عنوان یک بازیکن یونایتد همیشه از چیچاریتو حمایت کردم.

ون پرسی در مورد عدنان اینگونه گفت:من واقعا از این خوشحالم که یونایتد به یک ستاره فوق العاده دیگر دست پیدا کرده است و من از قرارداد جدید او با یونایتد بسیار خوشحالم.

ون پرسی اعتراف کرد:من در این سالها جوانهای زیادی را در این پست دیده ام ولی عدنان یک فوق ستاره است او واقعا عالی است او می تواند در سالهای آینده به یونایتد کمک های زیادی بکند واقعا من از اینکه در یونایتد هستم بسیار خوشحالم.

عدنان بسیار بازیکن باهوشی است او در تمرینانت بسیار خوب تمرین می کند او یکی از آن دسته های بازیکنان بزرگ تیم به شمار می رود از او در آینده بسیار چیز های جدیدی می شنویم.

ون پرسی که در بازی برابر سوسیداد غایب بود در دیدار شنبه مقابل استوک به میدان رفت و در ترکیب هفته لیگ برتر نیز حضور پیدا کرد وستاره هلندی اذعان می کند که با مصدومیت هایی که داشته است دیوید مویس را مجبور به استراحت به او کرده است قضیه چیز دیگری نیست.

او گفت:این استراحت برای من خوب بوده است و این عادلانه نیست که بگویید من و مویس مشکلی داریم.

من در این چند هفته مشکلات خانوادگی داشته ام و مصدومیتی نیز داشته ام این هیچ به مویس هیچ ارتباطی ندارد که بگویید من با مویس مشکلی دارم من از این به بعد تلاش خود را می کنم تا یونایتد نتایج بهتری را کسب کند.

۰ Comments