جایگزین مسیر

رابین: اعتماد به نفس باعث برد ما شد

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۲

اعتماد به نفس گاهی اوقات کلید موفقیت است, رابین فان پرسی نیز معتقد است باوری که بازیکنان یونایتد به خودشان داشتند, پایه های پیروزی سه شنبه شب تیم برابر بایرلورکوزن را بنا نهاده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ توانستند 4 گل به حریف آلمانی خود در اولین بازی از رقابت های لیگ قهرمانان بزنند. دو گل از رونی, یک گل از آنتونیو والنسیا و گلی دیگر از رابین فان پرسی که حرکاتش در خط حمله چشم همگان را خیره کرده بود, باعث شد تا تیم عملکرد زیبایی در بازی دیشب به نمایش بگذارد.

این مهاجم هلندی در مصاحبه با شبکه باشگاه, به ستایش از هم تیمی های خود پرداخت و درباره دلایل پیروزی تیم توضیح داد.

“ما امشب در بازی با توپ بسیار با اعتماد به نفس بازی می کردیم. همه وظایف خود را انجام دادند و تعدادی گل زدیم. رسیدن به هر چیزی ملزم به داشتن اعتماد به نفس در بازی با توپ است و تلاش برای اینکه رو به جلو پاس دهیم. این همان کاری بود که ما امشب انجام دادیم و به این دلیل گل زدیم.”

رابین همچنین درباره وین رونی که دویستمین گل خود برای باشگاه را در بازی دیشب زد, صحبت کرد. او همچنین درباره ماروان فلاینی نیز که اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را انجام داد نیز صحبت کرد.

“وین بسیار خوب بازی کرد. من عاشق بازی کردن با او هستم, همانطور که می دانیم او می تواند هر کاری انجام دهد. می تواند حریفان روبروی خود را جا بگذارد. او می تواند وارد محوطه جریمه شود. می تواند هم کوتاه بازی کند یا بلند بازی کند. او بسیار خوب بازی کرد.”

“ماروان نیز بسیار خوب بازی کرد. او بسیار محکم بازی می کرد و توپ های بسیاری را از حریفان گرفت. اعتماد به نفس بسیاری دارد و همیشه سعی می کند توپ را رو به جلو به چرخش در آورد.”

۰ Comments