جایگزین مسیر

رابین به تمجید از یانوزای پرداخت

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی مدعی است که عدنان یانوزای یکی از بهترین استعدادهایی است که او تا به حال دیده است و معتقد است این بازیکن جوان بلژیکی می تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تاکنون یانوزای یکی از معدود بازیکنانی بوده است که پس از جدایی فرگوسن در یونایتد درخشیده است, او در اولین بازی خود برای یونایتد که از ابتدا در میدان بود توانست دو گل به ثمر برساند و در بازی شنبه گذشته تیم برابر استوک نیز پس از به میدان رفتن, تاثیری حیاتی بر روی عملکرد تیم داشت. پس از به نمایش گذاشتن چندین عملکرد چشم نواز, باشگاه یونایتد قراردادی 5 ساله جدید به امضا رساند. اکنون بسیاری بر این باور هستند که یانوزای باید در هر بازی از ابتدا برای یونایتد به میدان رود.

.

.

فان پرسی به میرور گفت: او بازیکن بی نظیری است و من یکی از هواداران سرسخت او هستم. من از ابتدا در تور پیش فصل, به این مسئله پی بردم که او بایکن خاصی است.

“در طول این سال ها که من بازیکنان جوان زیادی را دیده ام, می توانم صادقانه به شما بگویم که در میان همه آن بازیکنان جوانی که من تا به حال دیده ام, او دقیقا در بالای این لیست در مکان اول یا دوم قرار دارد.”

“او بازیکن خاصی است, او به باشگاه منچستریونایتد گل های زیاد بی نظیری اهدا خواهد کرد و بازی های عالی نیز به نمایش خواهد گذاشت.”

.

.

رابین می گوید, اعتماد به نفس و نگرش عدنان به بازی, او را یاد جوانی های خودش می اندازد, اوایل دوران حرفه ای رابین, زمانی که رابین تلاش می کرد تا جیگاه خودش را در تیم فاینورد پیدا کند.

“اعتماد به نفس او خوب است. او زیاد از شرایط کلی و فشار بازی ها ناراحت نمی شود.”

“هنگامی که من به 10 سال قبل فکر می کنم, زمانی که کاملا یک جوان کم سن و سال بودم, نگرش های یکسانی بین خودم و عدنان می بینم.”

.

.

“من نیز اعتماد به نفس بسیار بالایی داشتم, من چنین روحیه ای را در او می بینم, انتخاب هایی که او می کند, همانند آنهایی است که من زمانی که جوان بودم انجام می دادم.”

“او استعداد بسیار بزرگی است و کارکنان و بازیکنان در اینجا مراقب او هستند.”

“او فان پرسی جدید نیست, او عدنان جدید است. همه بازیکنان شخصیت منحصر به فردی برای خود دارند.”

۰ Comments