جایگزین مسیر

رابین به ستایش از هم تیمی های خود در هلند پرداخت

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۳

رابین فان پرسی به تمجید از هم تیمی های خود در تیم ملی هلند پرداخته است و می گوید برای بازی یک چهارم نهایی برابر کاستاریکا در روز شنبه آماده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم یونایتد در سه بازی از رقابت های جام جهانی توانسته سه گل به ثمر برساند و در آستانه دیدار حساس برابر کاستاریکا روبروی دوربین رسانه های خبری درباره این دیدار صحبت هایی انجام داده است.

نایجل دی یونگ به دلیل مصدومیت غایب بزرگ نارنجی ها در این دیدار خواهد بود. همانند دی یونگ احتمالا ممفیس دپای و یوردی کلاسی نیز به این بازی نرسند. کلاسی تنها بازیکن ترکیب هلند است که هنوز برای نارنجی ها به میدان نرفته است, اما در دیدار دوستانه برابر اکوادور پیش از آغاز جام جهانی پس گلی برای رابین #فان_پرسی مهیا کرده بود.

رابین فان پرسی درباره این دیدار گفت:

من 20 سالی می شود که نایجل را می شناسم و او یک مبارز است. ما واقعا جای خالی او را در بازی برابر کاستاریکا احساس خواهیم کرد. شما می توانید این مسئله را در بازی برابر مکزیک مشاهده کنید, حتی علی رغم اینکه دلی بلیند عملکرد خوبی از خود در آن بازی به نمایش گذاشت.

اینکه نایجل همچنان کنار ما باقی می ماند, اگرچه در بیرون از زمین, خبر خوبی است. او با انرژی که دارد جو متفاوتی را برای بازیکنان جوان و باتجربه رقم می زند.

شما همیشه این احساس را دارید که ستارگان جوان می توانند تفاوت را در بازی ها رقم بزنند. ویژگی که من در ممفیس می پسندم این است که او منظور بچه ها را خیلی زود می گیرد. حضور در اینجا یعنی جام جهانی کار آسانی نیست زیرا سطح این رقابت ها بسیار بالا است. هر روز, هر یک از بازیکنان و همچنین خودم باید در عالی ترین سطح خود باشیم.

او بازی بسیار پخته ای در چنین سنی انجام می دهد. این رویای کودکی هرکسی است. ما عملکرد خوبی داریم و من سبک بازی زیبای او را دوست دارم. بیرون از زمین بازی هم ما درباره فوتبال بسیار صحبت می کنیم.

من بحث های خوبی با او و دیگر بازیکنان جوان تیم داشته ام. یوردی نیز واقعا می خواهد بازی کند و او شایستگی حضور در میدان را دارد, زیرا در تمرینات سخت تلاش می کند. ما یک تیم هستیم, اما اگر شما بتوانید سهمی در میدان ایفا کنید, این مسئله کمی احساس متفاوتی به شما می دهد. این منطقی است. من فکر می کنم این اتفاق عالی است که 20 بازیکن تیم در موفقیت تیم مشارکت دارند, نکته ای که بخش مهمی از پیشرفت تیم در جام به خاطر این مسئله است.

رابین همچنین درباره تعویضش در بازی برابر مکزیک و تصمیم فن خال این چنین می گوید:

مربی تیم می خواهد تیمش پیروز شود. به همین خاطر دست به تعویض می زند. این اتفاق ساده ای است.

ما با سه ترکیب متفاوت بازی کردیم, به همین خاطر باید تمجید ویژه ای از بازیکنان به عمل بیاید زیرا آنها با این سرعت توانسته اند خودشان را با این ترکیب ها وفق بدهند. اجازه بدهید من حقیقت را به شما بگویم, رسانه های هلندی فکر می کردند, ما هرگز از گروه خودمان بالا نمی آییم, اما ما روحیه تیمی شگفت انگیزی داریم و همه این احساس را دارند که می توانند در زمین به پیروزی برسند. مسئله ای که دیدیم واقعا امکان پذیر است.

کاپیتان این ترکیب بودن برای من افتخار باورنکردنی است. اینکه اینجا هستم در این سطح بالای فوتبال, بازوبند کاپیتانی را بسته ام افتخار بزرگی برای من است زیرا ما یک تیم واقعی هستیم.

۰ Comments