جایگزین مسیر

رابین در یونایتد از فوتبال خداحافظی خواهد کرد؟!

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۲

امروز پس از چندین روز شایعه درباره بازگشت دوباره رابین به آرسنال, مدیر برنامه های این بازیکن تمامی این شایعات را تکذیب کرد و مدعی شد که رابین در یونایتد به دوران حرفه ای بازیگری خود پایان خواهد داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در روزهای اخیر ادعاهای متفاوتی درباره آینده رابین فان پرسی در یونایتد شنیده می شد و خبرها حاکی از این مطلب بود که مدیر برنامه های رابین فان پرسی با آرسن ونگر بر سر بازگشت این مهاجم هلندی به آرسنال در تابستان پیش رو ملاقاتی داشته است.

امروز اخبار تازه ای منتشر شد از زبان مدیر برنامه های رابین فان پرسی مبنی بر اینکه این بازیکن 30 ساله قصد ندارد الدترافورد را ترک کند و می خواهد در منچستریونایتد به دوران بازیگری خود پایان بدهد.

مطمئنا این خبر خوشحال کننده ای برای هواداران یونایتد می باشد, اما در چند روز اخیر نقل قول های بسیار زیادی در فضای توویتر پخش شده است

شایعات درباره جدایی رابین فان پرسی از یونایتد هیچ پایه و اساسی ندارد. من اطمینان دارم که او به دوران حرفه ای بازیگری خود در اینجا پایان خواهد داد.

البته چون این نقل قول نیز در فضای توویتر پخش شده است و منبع این حرف مشخص نیست, هیچ کسی گزارشی از این مطلب ارائه نداده است و امکان دارد این توویت نیز همانند توویت های قبلی ساختگی باشد.

اما حقیقت این است که احتمالا این شایعات تا پایان فصل جاری درباره رابین منتشر خواهد شد و حتی در تابستان پیش رو نیز شایعات مختلفی درباره مهاجم باتجربه هلندی شیاطین سرخ خواهیم شنید.

۰ Comments