جایگزین مسیر

رابین شاید به بازی دوستانه هلند برابر فرانسه نرسد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

سرمربی تیم ملی هلند, لویز فان خال آشکار ساخت که رابین فان پرسی به دلیل بیماری شاید در بازی دوستانه امشب نارنجی ها برابر فرانسه حضور نداشته باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم یونایتد به دلیل بیماری تمرین روز سه شنبه تیم ملی را ازدست داده است و در آستانه بازی دوستانه هلند با فرانسه در استاده دفرانس شک و تردیدها درباره رسیدن این ستاره باتجربه به این دیدار همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هلند در صورتی که رابین به طور کامل آماده نباشد, او قصد ندارد بر روی سلامتی این بازیکن ریسک کند.

اگرچه میشل ورم و رافائل فان در فارت هر دو در دسترس نیستند, فان خال تاکید کرد که دکترهای تیم تایید کرده اند که بیماری رابین آنفولانزا نیست زیرا او در او علائم متفاوتی دیده می شود. آرین روبن اما با تیم تمرین کرده است اما هنوز مصدومیت کوچکی دارد و شاید او نیز نتواند از ابتدا برای هلند به میدان برود.

لویز فان خال در آستانه این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:

فان پرسی و روبن به هر ترتیب در جام جهانی بازی خواهند کرد. اکنون من می توانم دیگر بازیکنان را امتحان کنم. با این حال, هر دو این ستاره ها تا زمان آغاز بازی مطمئنا با تصمیمی مواجه نخواهند شد که هیچ شانسی برای حضور در این دیدار نداشته باشند.

به احتمال زیاد ستاره فرانسوی شیاطین سرخ, پاتریس اورا در بازی امشب از ابتدا در ترکیب تیم ملی فرانسه قرار خواهد داشت. دیدار دو تیم فرانسه و هلند امشب ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران در استادو دفرانس برگزار خواهد شد.

 

[highlight]حرکت تکنیکی رابین در تمرینات تیم ملی[/highlight]

دانلود

با تشکر از شهاب عزیز

۰ Comments