جایگزین مسیر

رابین فان پرسی برترین گلزن تاریخ هلند شد

by | مهر , ۲۰ , ۱۳۹۲

رابین فان پرسی با هت تریک در بازی جمعه شب تیم ملی هلند برابر مجارستان که با نتیجه 8 بر 1 به سود هلند به پایان رسید, مبدل به برترین گلزن تمام ادوار تیم ملی هلند شد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین فان پرسی با سه گلی که دیشب به ثمر رساند با مجموع 41 گل زده برای تیم ملی در بازی های رسمی, دستیار مربی کنونی تیم ملی هلند و بازیکن سابق تیم ملی یعنی پاتریک کلایورت را پشت سر گذاشت و به تنهایی برترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند شد.

بازیکن شماره 20 منچستریونایتد گل های اول, چهارم و پنجم تیم ملی هلند در بازی برابر مجارستان از چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل را به ثمر رساند, تا لاله های نارنجی نیز بتوانند در مجموع با نتیجه 8 بر 1 بر حریف خود در ورزشگاه آمستردام غلبه کنند.

.

.

رابین فان پرسی اکنون در مجموع 80 بازی ملی که برای نارنجی پوشان انجام داده است, 41 گل ملی در کارنامه خود دارد.

پس از بازی رابین به خبرنگاران گفت که فکر نمی کرد در بازی برابر مجارستان به میدان رود, زیرا مصدومیت انگشت پا داشت و چند روز مانده به انجام این بازی شک و تردیدها درباره حضور او در میدان هنوز برطرف نشده بود.

رابین به SBS گفت: من واقعا انتظار نداشتم که بازی کنم.

“در آخرین لحظه – در حقیقت, تنها(در صبح روز بازی), من تصمیم گرفتم که برای یک ساعت بازی کنم.”

تیم ملی هلند که پیش از این بازی به رقابت های جام جهانی 2014 صعود کرده بود اکنون در آخرین بازی خود روز سه شنبه برابر ترکیه قرار خواهد گرفت.

.

۰ Comments