جایگزین مسیر

رابین می گوید وین رونی او را بازیکن بهتری کرده است

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانرابین ون پرسی معتقد است بازی در کنار وین رونی در منچستر یونایتد او را بازیکن بهتری کرده است و می گوید این زوج واقعا فوق العاده می باشد و در کمتر باشگاهی این اتفاق رخ می دهد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بازکن هلندی که در سال 2013 از آرسنال به یونایتد پیوست در اولین سال حضورش در یونایتد موفق شد لیگ برتر و سیزدهمین لیگ برتر توسط سرالکس فرگوسن را کسب کند و کمک بسیاری را به یونایتد کرد.

رابین ون پرسی و وین رونی در فصل گذشته 38 گل را به ثمر رساندند و رابین ون پرسی بازیکن سابق فاینورد نیز در پایان فصل لیگ برتر به عنوان برترین گلزن لیگ لقب گرفت.

بعد از به وجود آمدن این رکرود رابین معتقد است حضور وین رونی بسیار در این کار به کمک وی آمده است و بازی در کنار او بسیار لذت بخش می باشد.

او به روزنامه هلندی گفت:من و وین در کنار هم بسیار عالی هستیم و به همدیگر بسیار کمک می کنیم و هدف ما موفقیت یونایتد می باشد.

شما در زندگی وقتی یک نفر را درکنار خود داشته باشید که همیشه به کمک شما بیاید بسیار عالی است و وین فوق العاده می باشد ما می توانیم قدرت تیم را بالاتر ببریم و تیم را  بهتر کنیم و وین در این بین عالی است.

ما به همراه همدیگر در هر بازی گلزنی می کنیم یک بازی او گلزنی می کند یک بازی من گلزنی می کنم مهم این است کنار او بودن در قوی تر کردن تیم بسیار مهم است.

نگرانی هایی نیز وجود دارد که وین رونی و رابین ون پرسی زیاد در کنار هم حضور نداشتند اما این بازیکن هلندی معتقد است که به زودی موفقیت ها شروع می شود.

او توضیح داد:ما به همراه هم می توانیم بیش از دو نیمه را بازی کنیم زیرا حضور وین رونی کمک بسیاری را به تیم می کند.

حضور او کیفیت ما را فوق العاده می کند که کاملا نادر است.اگر شما به تیم های دیگر نگاه کنید کسی به خوبی وین پیدا نمی کنید او در همه پست ها عالی می باشد.

ما به کمک هم می توانیم هر کاری را انجام بدهیم وین در زمین نسبت به من تلاش بیشتر را دارد زیرا او پشت من بازی می کند اما هردوی ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

منچستر یونایتد در دیداری دشوار در لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف یکی از رقبای خود چلسی می رود.

با ای حال وین رونی و رابین ون پرسی حضورشان در این دیدار مشخص نیست اما کادر فنی تمام تلاش خود را برای حضور آن دو می کند.

۰ Comments