جایگزین مسیر

رابین ون پرسی می گوید مصدومیت او 6 سال به همراهش می باشد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- مهاجم منچستر یونایتد رابین ون پرسی می گوید مصدومیت زانوی او به مدت 5 الی 6 سال است که به همراه او می باشد و دچار آن است.

مهاجم تیم ملی هلند در این چند سال به خوبی این درد را به دوش کشیده  و آن را تحمل کرده است و این موجب شده است تا مسئولان هلند پیش از شروع جام جهانی از آن ترس داشته باشند.

او در بازی دوستانه در برابر تیم ملی ولز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مجبور شد بازی را ترک کند و به نظر می رسد تمام تلاشش را می کند و تمرینات را به خوبی پشت سر می گذارد تا برای روز جمعه در بازی آغازین جام جهانی در برابر اسپانیا آماده باشد.

با این حال ون پرسی اعلام کرده است که او مشکلی ندارد و آماده مسابقات پیش رو می باشد و می تواند در بازی که تکرار کننده فینال جام جهانی 2010 خواهد بود در برابر اسپانیا قرار بگیرد و به میدان برود.

او معتقد است که به این مصدومیت ها عادت کرده است و چیز عادی برای او به شمار می رود و هیچ دلیلی نمی بیند که برای این مصدومیت رقابت های مهم پیش رو را از دست بدهد.

ون پرسی گفت: ” به یاد دارم که در این 5 الی 6 سال گذشته این مصدومیت را همیشه داشته ام. همیشه در بازی کمی درد احساس می کنم.”

“مصدومیت کشاله من زیاد مهم نیست و مصدومیت جدی برای من محسوب نمی شود. من همیشه از این بابت نگران بوده ام و همیشه برای این مصدومیت ها ناراحت می شوم.”

“اکنون مصدومیت کشاله ران من زیاد جدی نیست و در تمرینات توانستم خود را آماده کنم تا بتوانم در جام جهانی حضور پیدا کنم.”

“من به طور کامل برای بازی در برابر اسپانیا آماده هستم و می توانم در این مسابقه به میدان بروم.”

“اسپانیا تیم خوبی است اما ما هم به دنبال خوب بودن هستیم و به دنبال برد در برابر اسپانیا.”

۰ Comments