جایگزین مسیر

رابین ون پرسی و ویدیچ برای بازی با تاتنهام آماده هستند

by | آذر , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران رابین ون پرسی و نمانیا ویدیچ و رافائل برای بازی با تاتنهام آماده هستند اما رافائل احتمال دارد در این بازی به میدان نرود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس در کنفرانس خود گفت که ویدیچ و ون پرسی برای بازی با تاتنهام که در وایت هارت لین انجام می شود آماده بازی کردن هستند.

ون پرسی به دلیل مصدومیت مچ پا بازی با لورکوزن که 5-0 به نفع یونایتد انجام شد در بازی حضور نداشت و ویدیچ نیز به دلیل مصدومیت سر به آن بازی نرسیده بود.

اما مویس اعلام کرد این 2 بازیکن ارزشمند برای بازی که در وایت هارت لین انجام می شود در دسترس می باشند رافائل نیز به این بازی می رسد.

هنگامی که از این مربی درباره این 3 بازیکن سوال پرسیده شد او جواب داد:این 3 نفر شانس خوبی برای این بازی دارند.

همچنین مویس به عنوان مربی منچستر یونایتد از مربی تیم حریف ویلاس بواس تعریف به عمل آورد و مخالفان او را سرکوب کرد و گفت او مربی با دانشی می باشد و باید زمان خوبی به او داده شود ویلاس بواس تحت فشار باخت 6-0 برابر سیتی نیز می باشد.

مویس گفت:وقتی شما وارد فوتبال و سرمربی گری می شوید باید حواستان به همه چیز باشد و انتظار همه چیز را داشته باشید.

سرالکس فرگوسن در دوران حضورش در یونایتد بسیار موفق بود چون او به تمام جام ها دست پیدا کرد.اما شما باید همیشه در تمام رقابت ها پیروز باشید این واقعا اکنون غیر ممکن می باشد.

همیشه در فوتبال روش های جدیدی به وجود می آید و شما باید برای مقابله با آنها تیم خود را به خوبی اداره کنید درتمام رقابت های ممکن پیروز و موفق باشید.

من مطمئن هستم که آندره مربی خوبی می باشد و این کار را می تواند به طور کامل انجام دهد.

۰ Comments